مدیر کل نظارت بر شبکه های توزیعی،اقتصادی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد:

آغاز نظارت بر قیمت در فروشگاه های مجازی

مدیر کل نظارت بر شبکه های توزیعی،اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان داشت: این سازمان متناسب با وظایف و اختیارات خود و با بهره گیری از ساز و کارهای نظارتی نسبت به رصد و پایش فعالیت کسب و کارهای اینترنتی اقدام می نماید.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۵۲
آغاز نظارت بر قیمت در فروشگاه های مجازی

اکبر تقوی شوازی در گفت‌ و گو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در ارتباط با چگونگی نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان بر فعالیت فروشگاه‌های مجازی و نحوه برخورد با تخلفات گرانفروشی توسط فروشگاههای مذکور اظهار داشت: فروشگاه‌های اینترنتی در چند سال اخیر توانسته اند ضمن ایجاد تحول در نظام توزیع و فروش کالا با تعیین قیمتهای رقابتی و معرفی مناسب محصول؛ امکان دسترسی به اطلاعات قیمت، مشخصات کالا، صدور فاکتور و ... را برای مصرف کننده فراهم نمایند.

وی گفت: امروزه بسیاری از مصرف کنندگان حتی در صورت عدم خرید از فروشگاههای بزرگ و معتبر اینترنتی قیمت و مشخصات محصول را از این فروشگاهها احصاء و با داشتن اطلاعات لازم اقدام به خرید از واحدهای صنفی سطح شهر مینمایند.
شوازی ادامه داد: خدمات این فروشگاهها در این حوزه و ارائه کالا به قیمت یکسان در تمامی نقاط کشور و حتی دورافتاده ترین شهرها و روستاها، از جمله مصادیق رعایت حقوق مصرف کنندگان میباشد.
مدیر کل نظارت بر شبکه های توزیعی،اقتصادی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: در همین راستا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان متناسب با وظایف و اختیارات خود و با بهره گیری از ساز و کارهای نظارتی نسبت به رصد و پایش فعالیت کسب و کارهای اینترنتی اقدام می نماید و مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی از سوی این گونه فروشگاهها مراتب را با سامانه ستاد خبری این سازمان به شماره 124 اطلاع رسانی نمایند.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها