جام‌جم از بحران بیمارستان‌های فرسوده گزارش می‌دهد

بیمارستا‌ن‌های پیـر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تخریب یک بیمارستان نو ساز در زلزله اخیر غرب کشور گفت: باید روشن شود کوتاهی از کجا بوده است و از این مصیبت‌ها درس عبرتی برای کل کشور بگیریم
کد خبر: ۱۰۹۴۰۴۹
بازداشت پیمانکار بیمارستان اسلام آباد غرب راه حل نیست / ریشه مشکل باید شناسایی شود

حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌و‌گو با جام‌جم آنلاین درباره بازداشت پیمانکار بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت: من در موردبازداشت صحبت زیادی ندارم و واقعیت این است که در اسلام‌آباد غرب خیانت‌ها صورت گرفت و مهمترین آن بیمارستان تازه افتتاح شده و نیز مساکن مهر بود که دچار ریزش شدند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس ادامه داد: در جایی که رانت‌های دولتی وجود داشته باشد این مسائل ممکن است برای همیشه پیش بیاید و نباید منتظر بود تا حادثه‌ای شکل بگیرد و بعد از فاجعه به فکر این مسائل باشیم. پیگردهای که شکل میگیرد بیشتر در این رابطه است و ما سعی در پیگیری آن داریم.

حشمت‌الله فلاحت پیشه گفت: دادستان به عنوان مدعی‌العموم در موضوع ورود پیدا کرده است و باید روشن شود کوتاهی از کجا بوده است و از این مصیبت‌ها درس عبرتی برای کل کشور بگیریم و انتظارمان همین است.

وی با اشاره به تخریب بیمارستا‌نها در زلزله گفت: بیمارستان جدید (امام خمینی) اسلام آباد، بیمارستان‌های واقع درسر پل ذهاب و دالاهو نیز تخریب شدند و در بقیه جاها مشکل بیمارستانی نداشتیم.

نسترن نعمتی/ جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها