پنج سال پس از مرگ مشکوک زن جوان در حمام خانه، پزشکی‌ قانونی احتمال قتل او را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۱۸
رازگشایی از مرگ مشکوک پس از 5 سال

به گزارش جام‌جم، اوایل سال 91 مسئول بیمارستانی در تهران با پلیس تماس گرفت و از مرگ مشکوک زنی جوان خبر داد. ماموران با حضور در آنجا و تحقیقات اولیه متوجه شدند زن جوان در خانه حالش بد شده و با انتقال به بیمارستان فوت شده است. جسد او با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. با توجه به مشکوک بودن مرگش ماموران از خانواده او تحقیق کردند که آنها گفتند زن جوان در حمام حالش بد شده و در بیمارستان فوت شده است.

این خانواده مرگ دخترشان را طبیعی می‌دانستند و از کسی شکایت نداشتند. این در حالی بود که پزشکی قانونی طی سه گزارش اعلام کرده بود که علت مرگ او بدرستی مشخص نیست. با گذشت پنج سال این پرونده در اختیار بازپرس اظهارنظر دادسرای جنایی تهران قرار گرفت تا بعد از تائید او، پرونده مختومه شود؛ اما قاضی اظهارنظر بعد از بررسی پرونده اعلام کرد چون پزشکی قانونی بدرستی مرگ او را اعلام نکرده بهتر است دوباره نظر پزشکی قانونی اخذ شود. بازپرس پرونده دستور این کار را صادر داد که بعداز چند روز کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند فشار برعناصر حیاتی گردن این زن باعث مرگ او شده و احتمال قتل او وجود دارد.

با این اظهارنظر روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد. خانواده زن فوت‌شده به دادسرا احضار شدند. برادر او در جریان تحقیقات به قاضی پرونده گفت: ارتباط من و دیگر اعضای خانواده با خواهرم خوب بود. من در زمانی که او فوت شد در شمال کشور بودم، زمانی که بازگشتم متوجه مرگ او شدم. خواهرم با کسی اختلاف و درگیری نداشت، هنوز هم گمان می‌کنم مرگ او طبیعی باشد .

مادر داغدیده هم به قاضی پرونده گفت: دخترم از شوهرش جدا شده و با ما زندگی می‌کرد. ارتباط او با اعضای خانواده خوب بود. آن روز به حمام رفت و با طولانی شدن حمام، نگران شدم، سراغش رفتم که او را بی‌هوش دیدم. به اورژانس زنگ زدم و او را به بیمارستان بردیم که آنجا فوت شد. پدر دختر فوت‌شده هم اظهارات همسرش را تائید کرد. برای این زوج قرار قانونی صادر شد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها