اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت به منظور تقدیر از زحمات فعالان این حوزه در شهریو ماه سال جاری برگزار شد و تندیس طلایی و لوح تقدیر این اجلاس به مدیر عامل ایران هتل آنلاین، جناب آقای وحیدرضا امیری اهدا گشته و به عنوان چهره ماندگار در حوزه صنعت و تجارت از ایشان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۱۸
کسب تندیس زرین اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت توسط ایران هتل آنلاین

اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت در تاریخ 29 شهریور ماه سال جاری به همت مرکز پژوهش و آموزش مدیریت، با همراهی بنیان چهره های ماندگار ایران در سالن بین المللی همایش های صدا و سیما تهران برگزار شد.

در این اجلاس که هر ساله به پاس تقدیر از تلاش های مجموعه های برگزیده و کارآفرینان موفق برگزار می شود، مسئولین و مقامات عالی رتبه کشور در کنار مدیران و مسئولان ارشد سازمان های دولتی و خصوصی و همچنین جمعی از اصحاب رسانه حضور به هم رساندند.

ایران هتل آنلاین (آی هو) که شرکت رزرو هتل به صورت صد در صد آنلاین بوده و از خلاقان و نوآوران این حوزه به شمار می رود پیش از این نیز، عنوان برند محبوب مردمی در سال 95 را از آن خود کرده و دریافت تندیس چهره های ماندگار برگ زرین دیگری را به افتخارات این مجموعه افزود.



هیئت داوران اجلاس چهره های ماندگار، میزان تاثیرگزاری واحدهای صنعتی و تجاری را در عرصه کسب و کار و موفقیت در این عرصه بررسی نموده و این واحد ها را با شاخص های کیفی و فنی گوناگونی از جمله : رهبری، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت تکنولوژی و ارتقای دانش، مدیریت منابع و... مورد ارزیابی قرار دادند. پس از این ارزیابی به مدیران برتری که موفق به کسب امتیازات مورد قبول گشتند لوح و تندیس زرین این اجلاس را اعطا نموده و از ایشان تجلیل به عمل آوردند.



ایران هتل همواره بر اصل مشتری مداری و تکریم حقوق میهمانان تاکید ویژه داشته و این مهم را از شاخص ترین اصول دستیابی به پیشرفت و موفقیت می داند و در تلاش است تا خدمات خود را با کیفیتی رو به بهبود و در جهت رضایت میهمانان گرامی ارتقا بخشد.

یکی از ویژگی های این شرکت پراکندگی و تنوع بالای هتل در سرتاسر کشور است به گونه ای که اکثر هتل های کیش، مشهد، تهران و بیش از 300 شهر ایران تحت پوشش آی هو قرار می گیرد.

از دیگر مزایای ایران هتل آنلاین در کنار خدمات گسترده در جهت تسهیل امر رزرو هتل، بهره مندی مشتریان از بیش از نیم میلیون نظر حقیقی سایر میهمانان هتل های ایران است.

به عنوان مثال مسافری که به رزرو هتل در یزد اقدام می نماید، پس از بررسی کلی و رصد اطلاعات تفصیلی و تکمیلی کلیه هتل های یزد، استفاده از نظرات میهمانانی که قبلا در هتل مورد نظرشان اقامت داشته اند به بهبود روند رزرو ایشان کمک شایانی خواهد نمود.

شرکت ایران هتل آنلاین برای کسب تندیس چهره های ماندگار صنعت و تجارت به خود می بالد و این افتخار، انگیزه ای مضاعف برای این مجموعه به شمار می رود تا در جهت خدمت رسانی با کیفیت تر و رفع کمی و کاستی های این مجموعه گام بر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها