قاتل اجیر شده که دو جنایت را در پرونده خود داشت، در زندان به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۶۹
قصاص، خط پایان زندگی قاتل اجیر شده

به گزارش جام‌جم، راز جنایت مرد اعدامی 18 تیر سال 83 زمانی فاش شد که مردی با ضربه‌های مرگبار چاقو در یکی از محله‌های تهران از پای درآمد.

در ادامه همسر او شناسایی و برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران احضار شد. او مدعی بود که از ماجرای کشته شدن همسرش خبری ندارد. در ادامه معلوم شد همسر مقتول به مکانی نامعلوم رفته و ناپدید شده است.

همین سرنخ کافی بود که ماموران اطمینان پیدا کنند او در قتل شوهرش نقش داشته است. در ادامه تحقیقات معلوم شد این زن با مردی غریبه در ارتباط بوده است. آنها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند و بازداشت شدند.

متهمان ابتدا به تناقض‌گویی پرداختند تا این‌که همسر مقتول لب به اعتراف گشود و به افسر تحقیق گفت: من و مرد جوان به هم علاقه‌مند بودیم و تصمیم داشتیم با هم ازدواج کنیم؛ اما شوهرم مرا طلاق نمی‌داد. برای این‌که او را از سرراهمان برداریم نقشه قتل را طراحی کردیم، اما شوهرم را سامان، پسرخاله مرد مورد علاقه‌ام در جریان یک دعوای ساختگی در خیابان کشت. با اعتراف وی و همدستش، سرانجام سامان که تحت‌تعقیب پلیس بود، شناسایی و بازداشت شد.

او با انتقال به پلیس آگاهی به اجیر شدن از سوی پسرخاله‌اش و زن مورد علاقه او اعتراف کرد. تحقیقات از وی نشان می‌داد او علاوه بر این جنایت، فردی را در شهر اهواز به قتل رسانده است.

مدتی بعد آنها در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و سامان به اتهام قتل به قصاص و دو همدستش به حبس محکوم شدند. سامان مرد جنایتکار چند روز پیش و با گذشت 13 سال از ارتکاب جنایت در زندان رجایی شهر کرج پای چوبه دار رفت و اعدام شد. بنابراین پرونده زندگی این محکوم برای همیشه بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها