معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان، گفت: جاعل مدارک پزشکی نظام وظیفه در سمنان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۰۲
جاعل مدارک پزشکی نظام وظیفه دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حسن رستمیان گفت: در بررسی پرونده های متشکله در معاونت وظیفه عمومی استان سمنان برای معافیت پزشکی مشمولان فردی که اقدام به جعل اسناد پزشکی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در بررسی مدارک پزشکی مشمولان متقاضی معافیت سربازی، کارشناسان معاونت وظیفه عمومی استان به یک مورد مشکوک شده و با استعلام از مرجع صادر کننده مدرک، جعلی بودن آن اثبات شد.

معاون وظیفه عمومی استان سمنان افزود: پس از مشخص شدن جعلی بودن مدرک، مشمول به معاونت دعوت و در بازجویی اولیه در حضور کارآگاهان پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف و اعلام کرد برای گرفتن این مدرک جعلی به فردی در تهران مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

رستمیان توضیح داد: با تکمیل شدن مدارک و شناسایی فرد جاعل، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضایی فرد جاعل دستگیر و برای پیگیری و تکمیل پرونده، این فرد به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی بابیان اینکه تحقیقات پلیس در این پرونده همچنان ادامه دارد به مردم توصیه کرد: در صورت مواجهه با افرادی که با دادن وعده‌هایی مانند دریافت کارت معافیت یا مدارک پزشکی، به دنبال کلاه‌برداری هستند، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها