حوادث بین الملل؛ دریاچه کانتی تنسی آمریکا

بازداشت دو برادرفراری متهم به تجاوز و سرقت

قاتل پس از بخشیده شدن از سوی اولیای‌دم با سپردن وثیقه از زندان آزاد شد و گریخت تا مجازات حبس را تحمل نکند؛ اما با تیزهوشی وثیقه‌گذار پس از بازگشت به ایران شناسایی شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۵۳
مرد وثیقه گذار زندانی فراری را گرفتار کرد

به گزارش جام‌جم، بامداد نهم دی سال 91، در پی وقوع تصادف و درگیری خونین حوالی میدان کاج سعادت‌آباد میان چند جوان ماموران با حضوردر آنجا و تحقیقات اولیه متوجه شدند راننده خودروی بی.ام.و که دو سرنشین داشته با راننده خودروی بنز درگیر شده‌اند.

تحقیقات نشان می‌داد یکی از سرنشینان خودروی بنز پیاده شده، اما راننده خودروی بی.ام.و به‌نام اشکان او را زیر گرفته و فرار کرده است. جوان مصدوم به بیمارستان منتقل شد، اما به‌دلیل شدت مصدومیت فوت کرد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جنایی تهران، جست‌وجو برای یافتن راننده فراری ادامه داشت تا این‌که او که شرب خمر کرده بود توسط گشت کلانتری بازداشت شد. او در بازجویی اولیه منکر هرگونه درگیری شد و گفت سرنشینان خودروی بنز قصد داشته‌اند با استفاده از سلاح‌سرد از وی زورگیری کنند. زمانی که شاهدان با این متهم به نام اشکان روبه‌روشدند، او را به‌عنوان عامل جنایت معرفی کردند.

سرانجام اشکان سکوت خود را شکست و به افسر تحقیق گفت: من خودروی بی.ام.و دوستم را امانت گرفتم. آن شب با خودرو در حال حرکت و اجرای حرکت نمایشی بودم که با سرنشینان خودروی بنز درگیرشدم و آن حادثه رقم خورد. او بعداز بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. مدتی بعد متهم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و توانست با پرداخت دیه رضایت خانواده مقتول را جلب کند و از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. او با گذشت دو سال از تحمل محکومیت خود با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمد و دیگر بازنگشت. بعد از آن از کشور خارج شد و به یکی از کشورهای همسایه رفت. با توجه به فرار اشکان، مردی که برای آزادی او سند وثیقه گذاشته بود، دچار دردسر شد.

سرانجام چند روز پیش مرد وثیقه‌گذار با حضوردر دادسرای جنایی تهران اعلام کرد زندانی فراری به کشور بازگشته اما این‌بار به اتهام مصرف و نگهداری مشروبات الکلی از سوی قاضی دادگاه انقلاب روانه زندان شده است. همین سرنخ کافی بود تا ماموران موضوع را بررسی کنندکه معلوم شد ماجرا صحت دارد و او بازداشت شده است.

دیروز متهم در دادسرای جنایی تهران بازجویی شد و برای گذراندن ادامه مجازاتش روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها