کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وزش باد و غبارآلوده بودن برخی از نقاط غرب و جنوب غرب کشور خبرداد و گفت: طی سه روز آینده استانهای ایلام و خوزستان با وزش باد و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۴۰
ماندگاری هوای گرم در اغلب استان های کشور

به گزارش جام جم آنلاین ، امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده برای غالب مناطق کشور جوی آرام همراه با ماندگاری هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز برای برخی مناطق زاگرس مرکزی و شمال بوشهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور همچنین تصریح کرد: طی 24 ساعت آینده برای پاره‌ای از مناطق سواحل دریای خزر ابرناکی و احتمال بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه اظهار کرد: طی سه روز آینده مناطق مرکزی و همچنین جنوب غرب کشور، غبارآلود خواهد بود و استانهای ایلام و خوزستان با کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند شد.

وی، شهرکرد با 12 درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 46 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران نیز امروز در گرم‌ترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید که این افزایش دما در روز پنجشنبه به اوج خود می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها