در این گزارش تصویری شاهد عکس‌هایی از مهاجرت‌های باشکوه جانوران خواهید بود.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۶۶
لحظه های تماشایی و با شکوه مهاجرت جانوران + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومیت، مشاهده حیوانات در محیط زیست طبیعی، دیدنی و جالب توجه است. حال تصور کنید که هزاران جانور از یک گونه آن‌هم در دسته‌های بزرگ و هماهنگ در حال حرکت و جابجایی باشند. این قطعاً لحظه‌ای هیجان انگیز و الهام بخش است.

هر ساله پرندگان، پستانداران، ماهی‌ها، لاک‌پشت ها و گونه‌های متعددی از حشرات و دیگر جانوران، به دلایلی متفاوت دست به مهاجرت‌های گروهی می‌زنند. اینکه دقیقاً چطور و چگونه آنها درک می‌کنند که زمان آن فرا رسیده تا بار سفر بسته و روانه‌ منزلگاهی جدید شوند، هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد تغییر فصول و دما عاملی تعیین کننده در این فرایند است.

لذت دیدن صحنه‌ی خم شدن شاخه‌ها زیر وزن پروانه‌های سلطنتی، پرواز هزاران پرنده‌ مهاجر از گونه‌های مختلف بر فراز شهرها، بلند شدن گرد و خاک زیر سم چهارپایان در آفریقا، شکافته شدن آب دریا توسط صدها دلفین که کنار یکدیگر شنا می‌کنند و هزاران منظره‌ی باشکوه و تأثیرگذار اینچنینی، سهمی است که بشر از این رویداد مهم سالیانه می‌برد.

بی‌شک تصاویری که در ادامه تماشا می‌کنیم به شما در درک بهتر این لحظات و تأثیر و شکوهی که بر انسان می‌گذارند، کمک خواهند کرد.
مهاجرت گروهی سفره ماهی‌ها

-

-

وال‌ها و دلفین‌ها

-

-

-

عروس‌های دریایی

-

-

-

ماهی و لاک‌پشت

-

خرچنگ‌های قرمز در جزیره‌ کریسمس

-

-

پرندگان

-

-

-

-

-

چهارپایان

-

-

-

-

-

خفاش

-

-

پروانه

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها