عصر امروز در بلوار غربی مجموعه ورزشی آزادی

کامیونت حامل دارو واژگون شد +عکس

واژگون شدن یک دستگاه کامیونت یخچال دار حامل دارو، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۵۷
کامیونت حامل دارو واژگون شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه کامیونت، نیروهای عملیاتی ایستگاه 20 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15:45 امروز خود را به بلوار غربی مجموعه ورزشی آزادی، حوالی بزرگراه تهران-کرج رساندند.

فرامرز منصور دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل انواع دارو به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با جدول کنار بلوار در فضای سبز حاشیه مسیر واژگون شد.

وی با اشاره به محبوس شدن راننده جوان کامیونت در کابین این وسیله نقلیه، ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق کامیونت، راننده(مردی حدودا 30 ساله) که از ناحیه کمر و پاها دچار آسیب دیدگی شده بود را از درون کابین این وسیله نقلیه خارج کرده و وی را برای اقدامات بعدی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از جرثقیل، کامیونت را به حالت اولیه بازگرداندند و در پایان محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها