پسر ولیعهد بریتانیا ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد. او در گفت و گوی اخیر تاکید کرده که در خاندان سلطنتی بریتانیا هیچ فردی تمایل ندارد پادشاه و ملکه شود ، حتی پدر او که ولیعهد اصلی است.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۸۱
هیچکس در دربار سلطنتی بریتانیا نمیخواهد پادشاه و ملکه شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، شاهزاده هری پسر 32 ساله چارلز ولیعهد انگلیس در گفت و گویی این ادعای عجیب را مطرح کرده است. او دومین پسر چارلز به شمار می رود. هری در خط سلطنت بریتانیا نفر پنجم است.

تاج و تخت بریتانیا پس از ملکه الیزابت دوم به پسرش چارلز می رسد. پس از چارلز پسر اول او یعنی ویلیام 34 ساله پادشاه می شود و سپس دو فرزند پسر و دختر او که هم اکنون سه ساله و دو ساله هستند.

اگر به هر دلیلی سلطنت به این افراد نرسد هری نفر پنجم است و پادشاه آینده می شود، چیزی که بسیار بعید است اتفاق بیفتد.

شاهزاده هری می گوید در دربار سلطنتی هیچکس تمایل ندارد پس از ملکه صاحب تاج و تخت شود، ادعایی که بسیار عجیب به نظر می رسد. با این حال هری تاکید می کند که تمامی اعضای خانواده سلطنتی تمامی وظایف درباری و سلطنتی خود را در قبال جامعه انجام می دهند.

این ادعای پسر ولیعهد بریتانیا در حالی عنوان می شود که همه می دانند حداقل کیت میدلتون همسر ویلیام آرزوی ملکه شدن دارد. کیت که مقبولیت گسترده ای در میان مردم بریتانیا دارد به عنوان همسر پادشاه آینده به نظر نمی رسد بخواهد از ملکه شدن چشم پوشی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها