«ویرلن» انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان بهترین تکنیک سئو و تبلیغات اینترنتی معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۷۸
بهترین تکنیک سئو و تبلیغات اینترنتی

تبلیغات این روزها فقط برای برندسازی و بازاریابی شرکت ها به کار نمی رود و شخصیت های سیاسی نیز برای اطلاع رسانی از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده می کنند.

یکی از روش های نوین اطلاع رسانی و تبلیغات در تمام دنیا و ایران رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که در دنیا به عنوان روابط عمومی دیجیتال (Digital PR) نیز شناخته می شود در واقع یک خبر تبلیغاتی است که در ایران توسط شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و پربازدید منتشر می شود.

شرکت ها و برندهای بزرگ در تمام دنیا از رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از موثرترین روش های بازاریابی و برندینگ استفاده می کنند و در ایران هم بسیاری از برندهای برتر و استارت آپ های هوشمند آن را مورد استفاده قرار می دهند.

شخصیت های سیاسی، هنرمندان و ورزشکاران هم برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی در موارد مختلفی از رپورتاژ آگهی استفاده می کنند.

اشخاص مشهور و برندهای بزرگ برای اطلاع رسانی یک نشست خبری برگزار می کنند و سپس محتوای خبری آن به صورت رپورتاژ آگهی در بسیاری از سایت های خبری پربازدید منتشر می شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن مجری برگزاری نشست خبری و انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ایران است.

مزایای رپورتاژ آگهی برای بازاریابی آنلاین و برندینگ

همان طور که میدانید این روز های تعداد بنر های تبلیغاتی در سایتها بسیار زیاد شده و اغلب کاربران دیگر توجهی به این نوع تبلیغات ندارند . اما رپورتاژ بi صورت خبر در سایت ها منتشر می شود و کابران هم برای خواندن خبر به این سایت ها مراجعه می کنند ، بنابراین رپورتاژ آگهی بیشتر خوانده می شود .

تیتر رپورتاژ آگهی مانند سایر اخبار در صفحه اول سایت های خبری منتشر می شود و کاربران بسیاری این مطالب را می خوانند .

در محتوای رپورتاژ به صورت کامل و در چندین پاراگراف خدمات و محصولات برندها معرفی می شود .

انتشار رپورتاژ در خبرگزاری ها اعتبار بسیار بالایی را برای برندها ایجاد می کنند و کاربران با مشاهده این اخبار، اعتماد بیشتری به برندها دارند.

روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها با انتشار اخبار فعالیت های خود مخاطبان بیشتری را در جریان برنامه های خود قرار می دهند و بخش بیشتری از مردم را با خدمات و محصولات خود آشنا می کنند.

مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو سایت

در محتوای رپورتاژ چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می شود. همچنین رپورتاژ در سایت ها آرشیو می شود و از آن جایی که رنک و اتوریتی سایت های خبری معتبر در گوگل بسیار بالاست، باعث بهبود رتبه سایت تبلیغ دهنده در جستجوی گوگل می شود.

همین ویژگی های منحصر به فرد است که رپورتاژ آگهی را به برترین راهکار سئو سایت در تمام دنیا تبدیل کرده است.

با انتشار رپورتاژ، وب سایت برندها در رتبه اول جستجوی گوگل قرار می گیرد و در نتیجه بهترین مشتریان به سایت تبلیغ دهنده وارد می شوند.

اهمیت انتشار رپورتاژ به صورت کمپین

یکی از نکات قابل توجه برای تاثیر گذاری بیشتر رپوتاژ از نظر تبلیغات این است که به صورت کمپین در سایت های خبری متعددی منتشر شود تا مخاطبان بیشتری از آن خبردار شوند.

از نظر سئو هم دریافت بک لینک بیشتر در قالب رپورتاژ از سایت های متعدد تاثیرگذاری آن را چند برابر می کند.

* شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری تخصصی

شرکت ویرلن ( www.virlan.co ) مجری انتشار رپوتاژ آگهی اشخاص مشهور و برندهای برتر در پربازدید ترین سایت های خبری ایران است.

ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر و سایت های خبری پربازدید در حوزه های اقتصادی، فناوری، آی تی و اپلیکیشن، پزشکی و سلامتی، گردشگری، خودرو و ورزشی، مورد اعتماد اشخاص مشهور و برندهای برتر است.

منبع : خبرگزاری مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها