با انتقاد از رویکرد واشنگتن در برابر پیونگ‌ یانگ

پوتین: آمریکا از سامانه موشکی تاد دست نخواهد کشید

یک ژنرال آمریکائی اعلام کرد که ترامپ نقش " نادان سودرسان " را برای روسیه ایفاء می کند.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۰۵
ژنرال هایدن: ترامپ «نادان سودرسان» برای روسیه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ژنرال مایکل هایدن رئیس پیشین آژانس امنیت ملی امروز یکشنبه اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای روسیه در حکم " نادان سودرسان " است.

هایدن در مصاحبه با روزنامه بیلد چاپ آلمان گفت: رئیس جمهوری کنونی آمریکا برای روسیه در حکم برگ برنده است زیرا ندانسته به روس ها سود می رساند.

وی گفت : من روز 8 نوامبر 2016 یعنی چند روز پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری تلاش کردیم که علت عجیب دوستی ترامپ با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را بفهمم ولی تلاشم بی فایده بود.

رئیس پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرد : روس ها به کسانی مانند ترامپ لقب " نادان سودرسان " را می دهند. لقب " نادان سودرسان" در دوران جنگ سرد به سر زبان ها افتاد و کرملین از این لقب برای توصیف آدم ساده لوحی که هر دستوری را اطاعت می کند و می توان رفتارش را پیش بینی کرد ، استفاده می کند.

ژنرال هایدن گفت : پس از گذشت 6 ماه از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید گفت که لقب " نادان سودرسان" واقعاً شایستۀ ترامپ است.

این ژنرال آمریکایی افزود : دولت ترامپ که از 120 روز پیش کار خود را آغاز کرده است ، در این چند ده روزه مشاور امنیت ملی ، دادستان کل و مدیر دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) را عزل کرد .

هایدن در پایان گفت: با نگاهی به اقدامات عجیب و غریب ترامپ در این مدت صد و بیست روزه ، من فکر می کنم که در نیکاراگوئه زندگی می کنم نَه آمریکا.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها