معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی از احتمال کلاهبرداری نسبت به طرح ثبت نام و راه اندازی سامانه های نامزدهای ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۷۸
احتمال کلاهبرداری از طرح راه اندازی سامانه نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: شهروندان از ارائه هرگونه اطلاعات و پرداخت وجه در سامانه های غیر رسمی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت طلبان با راه اندازی سایت های مشابه سایت مورد نظر نامزدهای ریاست جمهوری با گرفتن اطلاعات و مشخصات شخصی افراد، امکان هر گونه سوء استفاده را فراهم می کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به سفرهای مکرر نامزدهای انتخاباتی به استان های مختلف و طرح ثبت نام و راه اندازی سامانه هایی همچون کارانه یا کارورزی و نیز افزایش چند برابری یارانه ها، احتمال سوء استفاده کلاهبرداران از این موضوع متصور است.

وی در عین حال گفت: تاکنون در مورد این شیوه، کلاهبرداری موردی اعلام نشده است اما شهروندان از ارائه هرگونه اطلاعات همانند رمز دوم کارت و پرداخت وجه در سامانه های غیر رسمی و ناشناس خودداری کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: هموطنان جهت صحت و سقم سایت از طریق کانال ها و مبادی رسمی و نیز مراجعه به دفاتر نمایندگی کاندیداها می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها