واگن باری لبه بلند با حجم بارگیری 70 تن و ظرفیت بار 24 مترمکعب، با استفاده از ورق ضد سایش در کارخانه واگن سازی زرند تولید شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۴۶
تولید واگن باری با ورق ضد سایش در زرند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا وسیما، به گفته مدیر عامل گروه صنعتی واگن سازی زرند تمامی قطعات فلزی برای ساخت این واگن باری به جز سیستم رونمایی از واگن باری در کارخانه واگن سازی زرندترمز، به دست متخصصان ایرانی تولید شده است.

گلشنی افزود: بدنه واگن های باری این شرکت از ورق نازک تر با استحکام بالا است که باعث شده وزن واگن دو تن از واگن های مشابه کمتر باشد و بتواند دو تن بار بیشتر حمل کند.

مدیر عامل گروه صنعتی واگن سازی زرند با اعلام اینکه این واگن باری می تواند ۶۹ تن بار جا به جا کند در حالی که در موارد مشابه دیگر ۶۷ تن بار جابه جا می شود، خاطرنشان کرد: بدنه واگن باری روسی ۳ تا ۵ سال یکبار باید عوض شود، در دیگر واگن های تولید ایران هم، تعویض بدنه بین ۸ تا ۱۰ سال است اما این ورق که در این واگن استفاده کرده ایم بیش از ۱۵ سال عمر دارد و تعویض بدنه تا ۱۵ سال نیاز نیست.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این خط تولید قادر به تولید 1000 دستگاه واگن باری هستیم که ضمن ایجاد اشتغال برای 120 نفر، 10 میلیارد تومان هم به سود آوری شرکت اضافه می شود.

در کارخانه واگن سازی زرند در هر شیفت کاری یک واگن تولید و برای 25 تا 35 نفر بطور مستقیم و 5 تا 10 نفر بطور غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها