پلیس ترکیه تحقیقات درباره قتل سعید کریمیان، مدیر گروه تلویزیونی جِم را آغاز کرد. خودروی حامل سعید کریمیان و یک تاجر کویتی همراهش چند شب پیش در استانبول هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت. هردو سرنشین خودرو به ضرب گلوله مهاجمان نقاب‌پوش کشته شدند.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۷۸
تحقیقات پلیس ترکیه درباره قتل مدیر تلویزیون جِم/ انگیزه قتل مالی بوده است

به گزارش جام جم آنلاین خبرگزاری رسمی ترکیه، آناتولی، گزارش داده است که مهاجمان، خودروی خود را در منطقه کمربورغاز استانبول آتش زده و گریخته‌اند. به گزارش این خبرگزاری سعید کریمیان در محل حادثه کشته شده و همراهش در بیمارستان درگذشته است.

کنسول کویت در استانبول تایید کرده است که همراه کریمیان، محمد متعب شلاحی، یک تاجر کویتی بوده است. آنطور که کنسولگری کویت گفته، سه گلوله به شکم محمد متعب شلاحی اصابت کرده و او در بیمارستان درگذشته است، اما به سعید کریمیان ۲۷ گلوله اصابت کرده و در محل حمله کشته شده است.
شوکرو گنج، شهردار منطقه ساری‌یر به رسانه گفته است که بر اساس تحقیقات اولیه "انگیزه مهاجمان مسایل مالی" بوده است. با این حال هنوز پلیس اطلاعات بیشتری درباره این حادثه منتشر نکرده است.
سعید کریمیان ۴۵ ساله بود و به گفته رسانه‌های ترکیه "شهروند بریتانیا" بوده است. وزارت خارجه بریتانیا هنوز درباره وضعیت شهروندی یا اقامتی آقای کریمیان اظهار نظر نکرده است.
حمله در منطقه "ساری‌یر" استانبول، در بخش اروپایی این شهر، رخ داد. رسانه‌های ترکیه می‌گویند مهاجمان سوار بر یک خودروی شاسی بلند بوده‌اند و جلوی خودروی "لوکس" حامل کریمیان پیچیده‌اند و بعد از تیراندازی فرار کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها