یک پسربچه 8 ساله که به شدت هوس چیزبرگر کرده بود ماشین پدرش را دزدید تا غذای مورد علاقه اش را بخرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۴۴
بچه 8 ساله هوس چیزبرگر داشت ، ماشین پدرش را دزدید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس پرس، هوس شدید خوردن یک چیزبرگر مک دونالد چنان وسوسه ای در دل یک پسربچه 8 ساله آمریکایی ایجاد کرد که پسرک ماشین پدرش را دزدید و به نزدیک ترین رستوران زنجیره ای مک دونالد در شهرک کوچک ایست پلستاین در شرق اوهایو رفت.

به نوشته روزنامه محلی ویرتون دیلی تایمز اوهایو، پسربچه که رانندگی را روی سایت ویدئویی یوتیوب یاد گرفته بود در این ماجراجویی خواهر 4 ساله اش را همراه برد. پسرک مسافت بیش از یک کیلومتر را تا رستوران مک دونالد رانندگی کرد و از برخی از رانندگان به مراتب بیشتر به قوانین ترافیکی را احترام گذاشت. او تا رسیدن به رستوران زنجیره ای پشت چندین چراغ قرمز توقف کرده بود.

کارکنان رستوران مک دونالد شهرک کوچک ایست پلستاین وقتی پسربچه در قسمت تحویل غذا به رانندگان اتومبیل توقف کرد و سفارش چیزبرگر داد، ابتدا تصور کردند که این یک شوخی است.

پدر و مادر بسربچه و خواهر کوچکش در آن هنگام در خانه خواب بوده و عابران نگران با مشاهده دو کودک به پلیس اطلاع دادند. هنگامی که ماموران پلیس به محل آمدند ، فراری کوچولو زد زیر گریه زیرا تصور می کرد که کار بدی را انجام داده است.

به نوشته روزنامه محلی ویرتون دیلی تایمز، ماموران پدر و مادر بزرگ کودکان را خبر کرده و بچه ها را به آنها تحویل دادند. پسرک تنبیه نشد و همراه یک چیزبرگر ، ناگت های مرغ و سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه به فرار کوتاهش خاتمه داد.

پلیس محلی گفته است که هیچ پرونده تعقیبی برای این ماجرا گشوده نشده است.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
بفرما بچه 8 سالشون رانندگی بلده تازه به قوانین زیاد احترام گذاشته اونوقت ما....................

نیازمندی ها