مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

قاچاق کالا با خودروی دولتی

دبیر ستاد مردمی اعتکاف زنجان با اشاره به استقبال مردم به خصوص جوانان در مراسم امسال اعتکاف گفت: ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف بانوان و ۳۰ درصد از شرکت کنندگان آقایان هستند.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۸۵
پیشتازی 70 درصدی بانوان در مراسم اعتکاف زنجان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان، عباس خسروی با اشاره به اینکه در وهله اول 13 مسجد برای مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده، افزود: در مراسم امسال 2 هزار و 500 نفر شرکت کننده برآورد شده است که در صورت نیاز 4 مسجد به این تعداد از مساجد اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: مساجد جامع٬ ولیعصر(عج) شرکت کنندگان دانشجویی٬ مسجد النبی(ع) و اسحاق میرزا شرکت کنندگان دانش آموزی پذیرای برادران برای ثبت نام هستند.

دبیر ستاد مردمی اعتکاف زنجان تصریح کرد: مساجد قبا٬ امام سجاد(ع) شرکت کنندگان دانش آموز٬ ولیعصر(عج) شهرک امیرکبیر٬ امام علی(ع) آزادگان٬ امام باقر(ع)٬ امام صادق(ع) و چهارده معصوم اسلام آباد نیز آماده پذیرش بانوان هستند.

خسروی گفت: امسال تعداد ثبت نام کنندگان یک هزار و 200 نفر بوده که در برخی از روستاها به صورت خودجوش ثبت نام می کنند.

وی افزود: ثبت نام اینترنتی روز گذشته به پایان رسیده است اما ثبت نام حضوری تا 20 فروردین ماه ادامه دارد و اگر استقبال خوب باشد تا بیست و یکم فروردین ماه تمدید می‌شود.

خسروی با اشاره به استقبال بانوان در این مراسم تصریح کرد: استقبال بانوان به ویژه بانوان جوان 70 درصد و آقایان 30 درصد بوده است که در مقایسه با سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

دبیر ستاد مردمی اعتکاف زنجان گفت: هزینه ثبت نام برای هر معتکف 100 هزار تومان بوده که 40 هزار تومان برای ثبت نام دریافت شده و مابقی هزینه توسط خیرین پرداخت شده است.

وی تاکیدکرد: اکثر مساجد در سطح شهرستان 150 نفر ظرفیت دارد که برخی از آن‌ها از لحاظ بهداشت مشکل دارند که با کمک گروه تاسیسات تعمیر شده و در اختیار معتکفین است.

دبیر ستاد مردمی اعتکاف زنجان خاطرنشان کرد: در تدارکات 50 نفر همکاری می‌کنند و به صورت متمرکز غذا‌ها پخت می‌شود که ظروف مورد نیاز نیز از حسینیه اعظم تامین می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها