کاخ سفید نخستین پرتره رسمی ملانیا ترامپ بانوی اول را روز دوشنبه منتشر کرد. این پرتره در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و جدل برانگیز شده است.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۰۰
انتشار نخستین پرتره رسمی ملانیا ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس پرس، انتشار نخستین پرتره ملانیا ترامپ ، مانکن سابق اهل اسلوونی که امروز بانوی اول آمریکا شده است با آرایش و ژست مدل های سال های دهه 1980 میلادی در اینترنت واکنش های متفاوتی را برانگیخته است : تمسخر، شوخی اما در عین حال تحسین.

بانوی اول آمریکا دست به سینه ، انگشتری با یک نگین درشت الماس در دست ، مانتو و شال مشکی با لبخندی محو مستقیم به دوربین چشم دوخته است. این پرتره در یکی از آپارتمان های شخصی رئیس جمهور در کاخ سفید و در مقابل یکی از پنجره های مشهورش گرفته شده است.

بر اساس یک بیانیه کوتاه کاخ سفید، ملانیا ترامپ هنگام انتشار پرتره اش گفته است: من افتخار می کنم که در نقش بانوی اول خدمت کرده و عجله دارم که هرچه زودتر در این سال های آینده برای خدمت به آمریکایی ها کار کنم.

ملانیا ترامپ 46 ساله هنوز با پسرش بارون در نیویورک زندگی می کند ، به رغم اینکه شوهر میلیاردرش از 20 ژانویه در کاخ سفید مستقر شده است. با این حال، وی اغلب برای شرکت در مراسم رسمی به واشنگتن رفته و تعطیلات آخر هفته را با دونالد ترامپ در اقامتگاه شخصی شان در مارالاگو ایالت فلوریدا سپری می کند.

پرتره ملانیا ترامپ که در حساب توییترش پست شد ظرف 5 ساعت بیش از 6 هزار بار ریتوییت ( بازنشر ) شده ، 29 هزار لایک گرفته ، 3500 کامنت برایش ارسال شده ... و بحث و جدل بسیاری را بر پا کرده است.

بسیاری از کاربران رتوش های فراوان پرتره که تیرگی پوست را عملا محو کرده مورد تمسخر قرار داده اند اما برخی هم ملانیا ترامپ را تحسین کرده اند.

به احتمال زیاد در روزهای آینده این پرتره سوژه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی خواهد شد.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بینام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
انانی كه ان كارهارا كرده اند یا بیكار بوده اندیا الكی خوش بوده اند .انسان ذاتی فراموشكار وناسی دارد وبزودی ان لحظات نیز بفراموشی ونسیان سپرده میشوند
نوذر
Canada
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
در ۴۶ سالگی هنوز سالاره!!!!

نیازمندی ها