پسر جوانی که با تلفن مادرش برای زوجی مزاحمت ایجاد می‌کرد و اختلاف جدی برای این خانواده به وجود آورده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۶۵
نقشه شیطانی کارمند جوان برای همسر مدیر عامل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، مهدی مدتی در یک کارخانه مشغول به کار شده بود. او چند بار برای انجام کاری به خانه مدیرعامل خود رفت. در این رفت و آمدها پسر جوان خیلی اتفاقی به شماره تلفن همسر صاحبخانه دست یافت.

پسر جوان از حدود یک سال پیش با مزاحمت‌های شدید از طریق شبکه‌های مجازی برای این زن، آرامش را در این خانه از بین برده بود.

او چند روز پیش با ارسال پیام در فضای مجازی از زن جوان درخواست پول کرده بود که این مسأله باعث شد تا کاسه صبر زن جوان و همسرش لبریز شود. آنها موضوع را به پلیس اعلام کرده و خواستار پیگیری ماجرا شدند.

اظهارات شاکی پرونده

مرد 44 ساله با تنظیم دادخواستی به کلانتری احمد آباد مشهد مراجعه کرد و گفت: از یک سال پیش شخص ناشناسی از طریق شبکه‌های مجازی برای همسرم ایجاد مزاحمت می کرد و تداوم این مزاحمت‌ها منجر به بدبینی و اختلاف بین من و همسرم شد.

وی افزود: من به همسرم اعتماد دارم ولی هر بار که پیام‌های مرد مزاحم را می‌دیدم اعصابم به هم می‌ریخت. ما به این مزاحمت‌ها بی‌توجهی می‌کردیم تا اینکه چند روز پیش مرد مزاحم در پیامی تقاضای چند میلیون پول کرد.

مرد 44 ساله افزود: دیگر نمی توانم این وضعیت را تحمل کنم و تکلیف موضوع باید مشخص شود.

دستگیری فرد مزاحم

فرمانده پلیس مشهد در این باره گفت: با اعلام شکایت این زوج تیم‌های آگاهی کلانتری احمد آباد تحقیقات علمی خود را آغاز کردند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تحقیقات اولیه پرونده نشان می‌داد سیمکارت مرد مزاحم متعلق به یک زن به نام فرزانه است.

وی گفت: این زن به کلانتری احضار شد و در تحقیقات ابتدایی با اظهار بی‌اطلاعی از مزاحمت‌ها اظهار داشت سیمکارت در اختیار پسرش است. فرمانده پلیس مشهد خاطرنشان کرد: متهم مدتی در شرکت شوهر این زن به عنوان کارگر مشغول کار بوده است.

وی گفت: با دستگیری مرد مزاحم اقدامات قانونی لازم در رابطه با این پرونده به عمل آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
بینام
United Kingdom
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
خب سروته ماجرا معلومست.وقتی از یك كارمند بجای انتظار انجام وظایف موظفش بعنوان گماشته استفاده بشود وبخانه رئیسش پایش باز بشود انتظاری بیش از این نمیرود.
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
گل گفتی .امان از مدیران پرتوقع
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
باز هم مشهد؟؟؟!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
چیه تعجب داشت مشهده دیگه مثل همه جا-اینجا چون كلان شهره اخبارش زود می پیچه
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
كجاش نقشه شیطانی هست جام جم صبح شده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
خودش گفته من كارگر بودم اونوقت شما نوشتین كارمند-بعدشم همچین آب و تابش دادین كه فكر كردیم با یك گانگستر طرفیم نگو طفلی هنوز نمی تونسته آب بابا بنویسه
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
یعنی برای فروش مقداری اینترنت و درامدی كه حاصل میشه نباید جلوی شبكه های اجتماعی رو گرفت و درشو با فولاد هزار لایه فولاد گرفت /// اگه خودمون رو تكان ندیم خدا همه مون رو تكان میده

نیازمندی ها