دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار مدیرمسئول سایت منتشر کننده خبر کذب حادثه تروریستی در بافت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۲۴
احضار مدیر مسئول سایت منتشر کننده خبر حادثه تروریستی در بافت

به گزارش جام جم آنلاین، دادخدا سالاری در گفت‌وگو با میزان از احضار مدیرمسئول سایت منتشر کننده خبر کذب حادثه تروریستی در بافت خبر داد و افزود: خبر حادثه تروریستی یا هر واقعه امنیتی وحتی انتظامی در شهرستان بافت فاقد هرگونه مبنایی از حقیقت است و مدیر مسئول سایت منتشر کننده و کانال های تلگرامی شناسایی شده که اقدام به انتشار این خبر کذب کرده اند، به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به دادستانی احضار شده اند و فرآیند شناسایی سایر منتشر کنندگان در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

وی ضمن تأکید بر برخورد شدید با مجرمین این پرونده گفت: انتشار چنین خبر کذبی که افکار عمومی مردم را در این ایام تعطیل مشوش می کند و برای امنیت ملی کشور تبعات دارد مصداق بی مسئولیتی مسئولین سایت های متخلف است و نشان می دهد آنان با اصول اولیه کار خبری آشنایی ندارند که بدون تایید حتی یک مقام امنیتی چنین خبری را کار می کنند.

این مقام قضایی در استان کرمان افزود: نهادهای امنیتی سخنگو دارند شورای تأمین شهرستان ها سخنگو دارند و خرد و کلان افرادی که کار خبر می کنند می دانند وقتی قرار است مطلبی را منتشر کنند باید از یکی از مراجع صحت خبر را جویا شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: القای حس ناامنی به جامعه اثرش از ایجاد ناامنی کمتر نیست و این خواسته دشمن است.

شهرستان بافت یکی از قدیمی‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است. این شهرستان در جنوب غربی این استان قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها