رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ایران را چه با توافق هسته‌ ای و چه بدون این توافق، اصلی‌ ترین تهدید برای این رژیم توصیف کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۷۷
ایران اصلی‌ ترین تهدید برای اسرائیل است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، یوسی کوهن گفت: چه با توافق هسته‌ ای و چه بدون این توافق، بازهم ایران اصلی‌ ترین تهدید برای اسرئیل به شمار می آید.

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) که در جریان یک سخنرانی در اندیشکده امنیت و استراتژی «نتانیا» سخنرانی می کرد، در این باره گفت: ایران تحت نظام فعلی‌ این کشور خواه با توافق هسته ای و یا حتی بدون آن، تهدید مهمی برای اسرائیل است.

کوهن ادامه داد: لذا ما باید از فرصت‌ها برای همکاری و حتی فراتر از آن مصالحه با کشورهای عربی میانه‌ رو در خاور میانه استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سمیرا
Germany
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
۰
۰
فعلا كه با بهانه كردن ایران هراسی سال هاست دارید در دنیا دروغ می گویید و گدایی می كنید و سرزمین دیگران را می بلعید. به هیچ قانونی هم پایبند نیستید و هر كجا كه میخواهید حمله می كنید و یا ترور می كنید و سر هر كسی هم خواستید بمب می ریزید و پاسخگوی هیچكس هم نیستید و اگر كسی هم حرفی زد مظلوم نمایی می كنید و می گویید كه یارو سامی ستیز است! اگر ایران تهدیدی برای شماست شما تهدیدی علیه بشریت هستید. بیچاره شاعر آلمانی گونترگراس خوب گفت!

نیازمندی ها