آلفارومئو این خودروساز هنرمند ایتالیایی که جزو سرآمدان صنعت خودروسازی دنیا بشمار می آید ، چندی است که خودروی زیبای جولیا را معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۰۴
آلفارومئو‌ جولیا 2لیتری/ خودرویی که احتمالاً به‌ایران بیاید

به گزارش جام جم آنلاین، آلفارومئو این خودروساز هنرمند ایتالیایی که جزو سرآمدان صنعت خودروسازی دنیا بشمار می آید ، چندی است که خودروی زیبای جولیا را معرفی کرده است. نام جولیا میراثی از خودرویی پرطرفدار با همین نام است که در میانه دهه 60 و 70 میلادی تولید شده است.

اگر چه همه ما جولیا را با پیشرانه قدرتمند 510 اسب بخاری شش سیلندر آن می شناسیم اما اخیراً آلفا مدل 2 لیتری این سدان هیجان انگیز را هم وارد بازار کرده است.

جولیا با این پیشرانه دو لیتری توربوشارژ می تواند از 0 تا 62 مایل در ساعت را تنها در زمانی معادل 6.6 ثانیه طی نماید که این رقم هفت دهم سریعتر خودروهای آلمانی ب ام و 320i و مرسدس بنز C200 است. همچنین این پیشرانه توانی معادل 197 اسب بخار و گشتاوری معادل 330 نیوتن متر را به راننده ارائه می کند.

آلفارومئو حتی این خودرو را به یک میل گاردان فیبرکربن مجهز کرده که می تواند نیروی تولیدی پیشرانه را بات کمترین میزان اتلاف به چرخ ها منتقل کند.

با توجه به اینکه آلفارومئو در ایران دارای نماینده رسمی است ، انتظار می رود این خودرو که با توجه به 2 لیتری بودن پیشرانه در دسته مجاز ها قرار می گیرد ، بزودی به کشور وارد و رقابت سختی را با محصولات ب ام و و مرسدس بنز آغاز نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
كامران
Germany
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
۰
۰
خوش به حال تازه به دوران رسیده ها!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
راست میگی به خدا ، تا حالا كجا دیدید یه آدم فرهنگی مثلا یك معلم شریف سوار همچین ماشینهایی بشه

نیازمندی ها