در اواخر دهه چهل میلادی قرن پیش، گروهی از دانشمندان روس تصمیم گرفتند تا دست به یک آزمایش عجیب و نامتعارف بزنند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰۵
اگر یک ماه نخوابید به این روز در می آیید(عکس 16+)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، این آزمایش علمی عجیب درباره تأثیر بی‌خوابی روی انسان‌ها بود. آن‌ها از چهار زندانی خواستند در ازای آزادی در این آزمایش شرکت کنند و 30 روز نخوابند. این دانشمندان برای بیدار نگه داشتن این پنج زندانی از گازی موسوم به (گاز نیکولاییف) استفاده کردند.

زندانیان را در اتاقی دور افتاده قرار داده و به درون اتاق گاز همراه با اکسیژن را پمپاژ می‌کردند. اتاق مورد نظر پر از کتاب و لوازم زندگی با یک سرویس بهداشتی برای مدت پنج ماه بود که از طریق یک پنجره شیشه‌ای کنترل می‌ شدند, به علاوه پنج میکروفن هم به آنان وصل شده بود.

پنج روز اول همه چیز طبیعی گذشت اما پس از پنج روز رفتارهای عجیب و غریب آغاز شد. زندانیان حرف های نامفهوم و مبهمی می‌زدند.

در روز نهم، یکی از آن‌ها با حالتی دیوانه وار و با صدای گوشخراش فریاد می‌کشید و به مدت سه ساعت کامل در اتاق می‌دوید تا جایی که تارهای صوتی‌اش پاره شد.

زندانیان واکنشی از خود نشان نمی‌دادند و به گفتن حرف های نامبهم خود ادامه می‌دادند تا اینکه یکی دیگر از آن‌ها نیز شروع به فریاد کشیدن کرد. در این هنگام بقیه هم شروع به پاره کردن کتاب‌ها کردند، صفحات کتاب را به ادرار خود آغشته کرده و آن‌ها را روی پنجره شیشه‌ای چسباندند. ناگهان صدا قطع شد و زمزمه‌ها آرام گرفت.

دانشمندان از سکوت ایجاد شده نگران شدند. آن‌ها می‌دانستند که اکسیژن به اندازه کافی در اتاق برای زنده ماندن وجود دارد. صدای خود را با میکروفن در اتاق پخش کردند: «الآن وارد اتاق می‌شویم و شما را بازرسی می‌کنیم، از جلوی در دور شوید و روی زمین دراز بکشید. در غیر این صورت به شما شلیک می‌کنیم. هر کس دستورها را اجرا کند آزاد می‌شود».



نیمه‌های شب سربازان وارد اتاق شدند و با صحنه‌های ترسناکی روبه رو شدند. اتاق پر از خون بود و احشای زندانیان روی زمین ریخته شده بود. متأسفانه آن‌ها به جای غذا از بدن یکدیگر تغذیه کرده بودند. ریه و معده آن‌ها به دلیل جراحات وارده قابل رؤیت بود و...

همه آن زندانیان مردند. نتایج این آزمایش خطرناک باعث برانگیخته شدن خشم مردم علیه ژنرالی شد که مسئولیت این آزمایش عجیب را بر عهده گرفته بود. «او می توانست با زندانیان مهربان‌تر باشد»؛ این چیزی بود که همه می‌گفتند.

سرانجام ژنرال مذکور به وسیله یکی از مأموران خود به ضرب گلوله هفت تیر کشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
واااای چه وحشتناك!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
میشه بگید انگیزتون از گذاشتن یه خبر روسی تاریخ گذشته با یك عكس ساختگی تو اول روز تعطیل چیه؟
مرین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۱
۰
بابا مگه مریضی روحی روانی داشتن, این چه آزمایشی بوده دیگه
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
چه نتیجه ایی گرفته این ؟
عباس از اراك
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
مرسی خیلی جالب بود ولی ای كاش این آزمایش با حیوانات آزمایشگاهی انجام میدادند.
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
به این ملت بی روحیه وخسته انرژی مثبت تزریق كنید.این خبرها كسل كننده حزن انگیزاست
: )
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۱
۰
تیتر عكس 16+ !!!! دیگه چی بود؟

نیازمندی ها