فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

بازداشت چند مظنون حادثه سرقت خودروی بانک پاسارگاد

صبح امروز یک دستگاه خودروی حمل پول در بزرگراه حقانی توسط دو پراید به سرقت رفت.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۹۸
سرقت خودروی حمل پول بانک پاسارگاد توسط دو پراید

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در پی سرقت یک دستگاه خودروی حمل پول متعلق به بانک پاسارگاد در تشریح این حادثه اعلام کرد: ساعت 7:47 صبح امروز یکی از خودروهای حمل پول بانک پاسارگاد که در بزرگراه حقانی در حال تردد بود، توسط 2 دستگاه خودروی پراید متوقف شد و سارقان پس از پیاده شدن از خودروهای خود مبادرت به سرقت این خودروی حمل پول کردند.

براساس این گزارش، این در حالی است که متاسفانه علی‌رغم تذکرات پلیس و شرایط تامین امنیت خودروهای حمل پول، مسئولین مربوطه این بانک هیچگونه تامین امنیتی برای خودروهای حمل پول خود نکرده و هیچ فرد مسلحی در خودروی حمل پول مذکور حاضر نبوده است.

پلیس پایتخت در پایان اعلام کرد: بلافاصله پس از وقوع این سرقت تیم مجربی از کارآگاهان پلیس مشغول بررسی این پرونده و شناسایی سارقان هستند و این در حالی است که هنوز میزان دقیق وجوه نقد به سرقت رفته مشخص نیست و پلیس اطلاعات تکمیلی این پرونده را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
هاروت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
ماشاالله مملكت گل و بلبل همینه دیگه ، یكی قانونی اختلاس میكنه میبره ، یكی هم غیرقانونی میبره ، در هر دو حالت اینجا كلاه رفته سر ملت بیچاره كه فكر میكنه واسه آینده خودش یه چندرقازی پس انداز كرده ،
هی هات !!!!!
ایرانی
United States
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
مسئله مهمی نیست، ... بیت المال بوده! نه یه مشت پول خرد معوقات بانكی!
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
اونوقت یه عده گیر دادن كه پراید ماشین خوبی نیست!!!!!؛؛؛؛!!!!!

نیازمندی ها