مردی که مدعی است به‌دلیل مشکلات روحی همسرش را کشته، برای مشخص شدن سلامت روانی اش برای سومین‌بار به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۶۳
مرد همسرکش: من جنون دارم

به گزارش جام‌جم، ساعت 10 و 15 دقیقه 28 آذرامسال مردی جوان در جریان درگیری با همسرش او را در خانه‌شان محله شهران با پنج ضربه چاقو بشدت زخمی کرد. مرد خشمگین زمانی که به خودش آمد، همسر زخمی‌اش را به یکی ازبیمارستان‌های تهران منتقل کرد؛ اما به‌رغم تلاش پزشکان، زن جوان تسلیم مرگ شد. با مرگ این زن، مسئولان بیمارستان موضوع را به کلانتری 142 کن گزارش دادند. در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی با بازپرس محسن مدیر روستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، شوهر مقتول را بازداشت کرده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

او در بازجویی اولیه به افسر تحقیق گفت: روز حادثه با همسرم دعوایم شد. عصبانی شده و با برداشتن چاقوی آشپزخانه به او حمله کرده و وی را بشدت زخمی کردم. می‌خواستم فقط او را بترسانم که کشته شد.

این متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل و مدعی شد به‌دلیل مشکلات روحی و روانی روز جنایت نتوانسته خشم خود را کنترل کند و همسرش را کشته است.

با دستور قضایی، مرد همسرکش برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند او اختلال شدید روحی ندارد که مسئول اعمال خود نباشد. با مشخص شدن این موضوع ، متهم روانه زندان شد. این در حالی بود که وی همچنان مدعی بود از بیماری روحی رنج می‌برد و حتی مدارک پزشکی که مربوط به ویزیت مطب روانپزشک و مصرف دارو بود نیز به دادسرا ارائه کرد. بنابراین وی برای دومین بار به پزشکی قانونی منتقل شد که این بار هم با توجه به گفته‌های متهم و بررسی مدارک پزشکی معلوم شد او دارای سلامت روانی است.

دیروز مرد همسرکش بعد از دوماه از جنایتی که مرتکب شده بود، به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و این بار هم به قاضی پرونده گفت: من دچار مشکلات روحی‌ام و آن روزی که همسرم را به قتل رساندم، عصبانی شدم و دوباره مشکلات روحی سراغم آمد و نتوانستم براعصابم مسلط شوم و او را کشتم. من قصد قتل نداشتم. من همسرم را دوست داشتم، نفهمیدم چطور شد او را کشتم. می‌خواهم دوباره مرا به پزشکی قانونی معرفی کنید. در این مرحله با دستور بازپرس پرونده قرار شد متهم به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شود تا کارشناسان پزشکی قانونی نظر دهند وی در زمان ارتکاب جنون داشته است یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
حالا خوب داستانی درست شده یارو در اوج عصبانیت همسر بیچاره اش را كشته و میگه بیمار روانیم.
خب مردك اگه بیمار روانی نبودی كه عزیزترین موجود زندگیت رو نمی كشتی.
آدم در هر حال مسئول اعمال خودشه این نامرد جنون نداره غرور داره.
m
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
بعضی زن و مردا اینقدر به یه چیزی پیله میكنن(در هر زمینه ای) و رو اعصاب طرف مقابلشون میرن كه طرف این كارارو سردر میاره تورو خدا اینقدر باهم تو زندگی لجبازی نكنین كه عاقبتش اینجوری شه
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
سلام
چه داستان جالبیه كه بیای عزیزترین فرد زندگیت و نیمه گمشده خودتو با نفرت تمام پر پر كنی و بعد هم برای فرار و زنده موندن خودتو به دیوانگی بزنی،اگر این فرد از خودش شناخت داشته كه حال روحی خوبی نداشته خب در بهترین شرایط باید از اطرافیانش دوری میكرده نه اینكه فرزندی رو از داشتن پدر و مادرش محروم كنه!!!!
ممنون
حكیمه قهاری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
ای از خدا بی خبر ای نامرد دروغگو یه ازهفته قبلش سركار نرفتی شب قبلش درحد مرگ دختر و زنتو زدی شومینه رو روشن كردی لباساشونو آتیش بزنی تو همون چندروزی كه تو خونه بودی رفتی چاقوی تیز خریدی یه چاقو هم زاپاس زیر آینه شمعدون قایم كردی حالا میخوای ثابت كنی كه جنون آنی داشتی چطوری میتونی زندگی كنی چطوری میتونی دنبال تبرئه كردن خودت باشی من جای تو بودم خودم خودمو میكشتم .آخه چطور دلت اومد جلوی بچت اونم یه دختر 12ساله مادرشو تیكه تیكه كنی بعد چاقو رو بگیری سمتش بگی صدات در بیاد ترو هم میكشم .مگه نمیگی جنون آنی داری چرا خودتو نكشتی چرا به یكی حمله نكردی. فقط جنونت روی این بود. نه تو خیلی وقت بود میخواستی این كارو انجام بدی زنی كه از نون شبش زد و تو پولات و جمع كردی كسی شدی ادعات میشد میخوای بری چندتا زن بگیری حیف عمر سمیرای عزیزمون كه پای تو تموم شد
ای مردم دعاكنید این نامرد اعدام بشه. ما پای حرفمون هستیم تا نفس داریم تمام تلاشمون و میكنیم تا اینو پای چوبه ی دار ببینیم
چون زنی زحمت كش و مادری واقعا دلسوز و كشت خیلی راحت حالا میخواد بگه دیوونه بودم و دست خودم نبود. دلش به حال دخترش نسوخت بچه ای كه تا عمر داره صحنه ی كشته شدن مادرشو به دست پدرش دیده. وحال روحیه......
این نامرد باید اعدام بشه. این حرف ما خانواده ی داغ دیده هست و دختر 12 ساله كه راضی به اعدام پدرشه

نیازمندی ها