کامران تفتی این روزها نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» را به پایان رسانده و قرار است این سریال به زودی از شبکه دو سیما پخش شود.
کد خبر: ۹۸۸۹۲۱
کامران تفتی و لعیا زنگنه در شبکه 2 آرام می گیرند + تصاویر

کامران تفتی به جام جم آنلاین گفت: پیش از این با خانم لعیا زنگنه در فیلم «این زن حقش را می خواهد» همبازی بودیم و پس از آن هم در سریال آرام می گیریم کار آقای روح الله سهرابی نقش آفرینی داشتیم.

او درباره همکاری مجدد با لعیا زنگنه توضیح داد: ایشان بسیار حرفه ای هستند، بانویی خوش اخلاق و محترم و سریال آرام می گیریم هم از آن دست کارهایی است که موضوعی شریف دارد و می تواند اقبال مردم را به همراه داشته باشد.

تفتی درباره موضوع این سریال هم توضیح داد: این سریال به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع‌دوستی می پردازد، داستان پیرامون اعضای یک خانواده است، خانواده ای که با همدلی و همگرایی اعضای آن می خواهند دوباره کشتی پرتلاطم خانواده را که گرفتار برخی ناملایمات شده به ساحل آرامش و امنیت بازگردانند.

این بازیگر درباره تیم بازیگری هم گفت: به غیر از بنده و خانم زنگنه، چهره هایی از جمله آتیلا پسیانی و بانو ثریا قاسمی هم در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیگر کارهایش هم گفت: یک سریال ماه رمضانی خوب هم با سعید نعمت الله دارم که امیدوارم این مجموعه هم تجربه خوبی مثل «میکاییل» و «دیوار» شود و مردم آن را بپسندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها