روایتی از ترفندهای سارقان امروزی

خالقان کثافت مالی و خفه‌کن چه کسانی هستند؟

پلیس آگاهی با انتشار تصاویر سارقانی که اقدام به سرقت از طلافروشی منطقه پونک کرده بودند، از شهروندان خواست تا آنها را شناسایی کنند.
کد خبر: ۹۸۶۹۰۹
سارقان طلافروشی پونک را شناسایی کنید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 6 آذر ماه سال جاری مالک یک طلافروشی در منطقه پونک – مجتمع تجاری گلستان با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض به مأمورین اعلام داشت که طلافروشی اش توسط یک آقا و خانم و در پوشش خریدار، مورد سرقت قرار گرفته است.

پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه کش روی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 5 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته

مالک طلافروشی پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت:داخل مغازه مشغول پاسخگویی به چند مشتری بودم؛ در همین زمان آقا و خانم نسبتا جوانی حدودا 35 – 30 ساله، وارد مغازه شده و در خصوص قیمت چند رشته دستبند سؤالاتی را پرسیدند. به بهانه خرید، درخواست چندین رشته دستبند کردند تا به قول خودشان آنها را امتحان کنند؛ در حالیکه همزمان مشغول پاسخگویی به چند مشتریِ داخل طلافروشی بودم، چند رشته دستبند را در اختیار این زن و مرد قرار دادم. پس از دقایقی، آنها در حالیکه رشته های دستبند را روی شیشه ویترین گذاشته بودند، خداحافظی کرده و از مغازه خارج شدند در آن زمان متوجه کم شدن یکی از دستبندهای طلا نشدم اما پس از چند لحظه ناگهان متوجه نبود یکی از دستبندها به ارزش تقریبی 9 میلیون تومان شدم؛ بلافاصله از مغازه خارج شدم اما از آن زن و مرد هیچ خبری نبود؛ به سراغ تصاویر دوربین های مداربسته مغازه رفته و متوجه شدم که آن زن و مرد جوان، در یک لحظه از غفلت بنده استفاده نموده و یک رشته دستبند طلای 70 گرمی را سرقت کردند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از این افراد توسط مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر این افراد شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه، محل تردد و ... آنها دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21869006 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

همچنین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند نیز درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جنت آباد شمالی – خیابان شاهین شمالی مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
من حالا فهمیدم، اگر اینا سرقتشون به ارزش چند هزار میلیارد بود عكسشون منتشر نمیشد اما چون چهارتا دستبند و النگو كش رفتند عكسشون رو منتشر می كنند. بنازم به این عدالت!!!!
مهسا
Australia
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
مرد قیافه ش تابلوئه كه دزده اما زنه نمیخوره بهش.....
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
با‌نظر‌مرتضی‌موافقم‌كارشون‌زشت‌بود‌اما‌كاشكی‌با‌دزدای‌میلیاردی‌هم‌همین‌رفتار‌بشه
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
ای جانم حجاب داشته باش.اگر میلیاردی بود یا یك فوتبالیست خیانتكار عمرا عكسشو میزاشتید؟؟؟؟؟خدا میدونه طلا فروشه چه پارتی داشته كه تونسته عكس اینها رو منتشر كنه..بنازم به قانون
طاهره
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
اشد مجازات را برای دزدی كه از پوشش چادر برای دزدی مرتكب شده درنظر بگیرید برای متكدیانی كه چادر به سر گدایی میكنند اشد مجازات را در نظر بگیرید چرا برای كارهای شوم و كثیف از پوشش چادر استفاده میكنند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
همه دزد های كوچك روزی به دزد بزرگ وآدم كش میرسند چند سال پیش در یكی از شهرستانها دو نفر با همكاری یك زن (كه اصلا به قیافش نمی آمد دزد باشد) یك طلا فروشی را خالی وبعد صاحب آن را كشته متواری شدند.
اتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
هنوزم كه هنوزه بابك زنجانی رو از پشت نشون میدن...
امید كنجكاو
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
به خاطر یك دستبند 70 گرمی میلیون ها نفر ذهن خودشون رو درگیر چهره 2 تا آدم كنند . طلافروش بره خدا رو شكر كنه همه دستبندهاشو بر نداشتن...!!!!!

نیازمندی ها