زن جوان که به خاطر ازدواج با مرد مورد علاقه‌اش دختر چهار ساله خود را به قتل رسانده، پس از بخشش اولیای دم و گذراندن دوره محکومیت بزودی از زندان آزاد می‌شود. متهم به قتل دیروز در دادگاه کیفری محاکمه شد.
کد خبر: ۹۸۶۷۹۳
گریه‌های قاتل سارا کوچولو در دادگاه +عکس

به گزارش جام‌جم، دومین روز فروردین امسال زنی جوان در حالی که نگران و آشفته بود، کودک بی‌جان خود را به بیمارستانی در جنوب تهران رساند و گریه‌کنان از پزشکان برای نجات جان او کمک خواست. معاینات پزشکی نشان داد، این کودک جان خود را ازدست داده است.

ماجرای مرگ مرموز دختربچه ابتدا به کلانتری خزانه تهران و سپس به بازپرس ویژه قتل گزارش شد و جسد سارا کوچولو با دستور قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا از طریق آسیب‌شناسی و آزمایش‌های سم‌شناسی، علت مرگ وی مشخص شود.

مادر سارا نیز در بازجویی‌های ابتدایی ادعا کرد دخترک شب پس از بازیگوشی خوابیده و صبح از خواب بیدار نشده است. درحالی‌که همه تصور می‌کردند سارا کوچولو بر اثر بیماری جان باخته است، پزشکی قانونی پس از گذشت پنج ماه در نظریه‌ای علمی عنوان کرد، دخترک بر اثر خوردن قرص متادون از پای درآمده است.

با گزارش پزشکی قانونی، مادر سارا مورد تحقیق قرار گرفت. این زن با اصرار به بی‌گناهی از وجود قرص متادون در خانه‌اش اظهار بی‌اطلاعی کرد تا این که پس از سکوتی طولانی لب به اعتراف تلخی گشود.

این زن جنایتکار به کارآگاهان جنایی گفت: چند سال پیش وقتی شوهرم به زندان افتاد، غیابی از او طلاق گرفتم و سپس به صیغه مردی درآمدم که به او علاقه‌مند بودم. خیلی اصرار داشتم تا او با من ازدواج دائم کند، اما نمی‌پذیرفت و مدام می‌گفت چون تو بچه داری، باید صیغه من بمانی. خیلی اذیت می‌شدم تا این که روز عید تصمیم گرفتم با قتل سارا، از این شرایط خلاص شوم. شب به سارا قرص متادون خوراندم و وقتی چشم‌هایش را بست، تا صبح بالای سرش نشستم و به روزگار خودم گریه کردم و با روشن شدن هوا درحالی که مطمئن بودم سارا دیگر زنده نیست، او را به بیمارستان رساندم. پس از قتل، عذاب وجدان بیچاره‌ام کرده بود و مدام کابوس می‌دیدم. یاد کارهای سارا می‌افتادم و دلتنگش می‌شدم.

در ادامه متهم با انتقال به محل جنایت، صحنه قتل را در حضور بازپرس جنایی بازسازی کرد و به تشریح شب حادثه پرداخت و گفت: خواستگاران زیادی داشتم، اما همه آنها به خاطر دخترم راضی به زندگی با من نبودند. به همین علت سرانجام در اقدامی جنون‌آمیز دخترم را کشتم و از این کار بشدت پشیمانم.

شوهر سابق این زن به عنوان اولیای دم با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کرد.

متهم در آخرین دفاعیات منکر قتل شد و ادعا کرد، خودش متادون مصرف می‌کرده و سارا به اشتباه داروی او را خورده است.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران ارسال و دیروز زن جوان از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. او در حالی که از شدت ناراحتی گریه می‌کرد، گفت: نمی‌خواستم این اتفاق رخ دهد. خیلی تحت فشار بودم و به همین دلیل قرص مصرف می‌کردم. مادرشوهرم ماهی 50 هزار تومان به من می‌داد که با آن باید زندگی خودم و دخترم را اداره می‌کردم. هر مردی به خواستگاری‌ام می‌آمد، وقتی می‌فهمید بچه دارم، پشیمان می‌شد. از مرگ سارا پشیمانم و بعد از مرگ او، یک روز خوش نداشتم.

قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده، با توجه به بخشش اولیای دم و پشیمانی قاتل از کار خود و شرایط زندگی او، حکم به محکومیت او در مدتی که در زندان بود،دادند تا او آزاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۲۰
نرم افزار موبایل
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
تف ولعنت به تو خاك برسرت چطوری می خواهی باعذاب وجدان زندگی كنی بیچاره بدبخت
حیف شد
Australia
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
خون سارا پایمال شد
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
مادر كه نیست . یه هیولاست. فقط همین. گریه اش هم بخوره توی سرش. حالا عشق مورد علاقه‌اش چه كار می‌خواد بكنه؟
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
خاك برسرخوب تحویل بهزیستی میدادیش چراكشتیش اینقدرعشق مجنونت كرده بود تاآخرعمرت ازعذاب وجدان روزی هزارباربمیر و زنده شو دیگه هیچ مرد باشرافتی به تونگاه نمیكنه مگه یكی مثل خودت درضمن منتظركیفرگناهت باش دادگاه رهات كرد خدارهات نمیكنه
سعید
France
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
بسم الله الرحمن الرحیم :خداوند در مورد حیله و دسیسه زنان میفرماید: ان كیدكن عظیم یعنی همانا نیرنگ شما زنان بسی بزرگ و فراوان است. سوره یوسف، آیه 28. خداوند بزرگ در قرآن كریم نیرنگ و مكر زنان را حتی بالاتر از نیرنگ و مكر شیطان معرفی میكند. ان مكر شیطان ضعیفا. در حالیكه مكر شیطان ضعیف و مكر زنان بزرگ شمرده شده. پناه به خدا از دست زنان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
برای رفع مسئولیت از خودت،متوسل به قرآن شدی.همه ی ما در بوجود آمدن این بلایا مقصر هستیم.لطفا گناه را گردن زن و شیطان نیاندازید.
-
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
درست صحبت كنید آقا شما در مقامی نیستین كه بخواهید راجع به مادر و ارزش مادری اینطور نظر بدید
رضا
Spain
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
قانون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
حیوانات اگر شرایط زیستن مثل غذا و خوراك،براشون به اندازه ی كافی نباشه،مثلا در اثر خشكسالی،اقدام به تولید مثل نمیكنند.ولی آدم ها با اینكه میدانند در فقر و بدبختی بسر می برند،متاسفانه شروع به بچه دار شدن میكنند،آنهم چندتا پشت سر هم.بعدش هم تو امر بزرگ كردن بچه شون گیر میكنند و چنین جنایت هایی را ببار میارن.
حسام
United Arab Emirates
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
فروردین جنایت كرده حالا هم می خواهد بزودی آزاد شود بنازم به این قانون كه اینقدر قاطعیت داره حالا اگه این عمل را در اروپا انجام داده بود حداقل بیست سال می رفت اون تو.
ماریا
United Kingdom
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
خاك بر سر باباش كنند كه رفته رضایت داده.این زن یك هیولاس .یك پرنده برای نجات جان بچه ش چه می كند .اونوقت این زن چه كرده
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
قانون احسنت به این قانون تاوان خون این فرشته معصوم فقط چند ماه زندان بود؟؟؟؟؟؟ تف به غیرت این پدر كه رضایت داد انشاالله خدا ذلیلت زن
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
بیچاره دختره خیلی بی كس و مظلومانه مرده متاسفانه قانون هم از این طفل معصوم روی برگردانده
نرم افزار موبایل
-
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
قانون اگه قانون بود زن را اعدام میكرد تا عبرت سایرین شود
رها
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
حیف كه خون ساراكوچولو پایمال شد
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
لعنت خداوند بر چنین مادران و زنان بوالهوسی كه براحتی و باقساوت و بی رحمی تمام جگرگوشه ودخترنازنین ساراكوچولو رابخاطرهوسرانی خودش طفل معصوم راقربانی می كند واین زن شیطان صفت ازیزیدهم پست تربود.
احمد
United States
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
خاك بر سر پدر بی غیرتش كه رضایت داد
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
۰
۰
ازنظرمن میخاسته ازدواج كنه امابچه مزاحمش بوده بایدیه خاستگاربیایدكه دوتاشونوباهم قبول كنه دیگه زندگی جهنم شد
هاروت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
تف به شرف بی شرفش كه بچه معصوم و بیگناه رو فدای خواسته های خودش كرد و تف به اون پدر بی همه چیزش و بی غیرتش كه گذاشت خون اون معصوم پایمال بشه و تاسف برای اون قاضی كه در جایگاه عدالت حكم نا عادلانه صادر كرد .
تف به روزگار بی وجدان
روح اله
Denmark
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
۰
۰
با نظر علی موافقم.
این همه جرم وجنایت بخاطر بچه دارشدن رخ میده وقتی شرایط مناسب نیست.

نیازمندی ها