دهیار منطقه کلاکسر آمل و 5 تن از اعضای شورای این منطقه به اتهام اختلاس 660 میلیون تومانی دستگیرشدند.
کد خبر: ۹۷۸۸۳۴
اختلاس 700 میلیونی یک دهیار در آمل

به گزارش از جام جم آنلاین به نقل از میزان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: با همکاری تیم اداره اطلاعات شهرستان آمل و مازندران،دهیار منطقه کلاکسر آمل و 5 تن از اعضای شورای این منطقه به اتهام اختلاس 660 میلیون تومانی دستگیر شدند.

علی طالبی افزود: این افراد 700 میلیون تومان وجوه دولتی که از سوی استانداری به منظور عمران و آبادی این محل اختصاص یافته بود را اختلاس کرده اند که با شناسایی متهمان ردپای برخی از مدیران دولتی به این پرونده بازخواهد شد.

وی ادامه داد: متهمان این پرونده همچنین به تضییع حقوق بیت المال به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان و اخذ رشوه به مبلغ 60 میلیون تومان اقدام کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل تصریح کرد: پرونده در شعبه 3 بازپرسی در حال بررسی است؛ سه نفر از متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و پرونده دو نفر از آنان در مرحله تحقیقات است. در آینده ابعاد گسترده تر این پرونده در ادامه تحقیقات مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
نظارت ها باید بیشتر شه ، هرچه بگندد نمكش می زنن وای به روی كه بگندد نمك.

كسی كه مسئولیتش خدمت به مردم و فراهم كردن رفاه محیطی هست كاری كه نمی كنه هیچ حق مردم رو هم می خوره . باید به طور سنگین مجازات شن تا درس عبرتی بشه برای بعضیا كه یه وقت هوس همچین چیزایی به سرشون نزنه.

از اختلاس كه بگذریم بعضی از مسئولین با كم سوادی و كم كاریشون عمدی یا غیرعمدی به محیطی كه نسبت به اون مسئولیت دارن ضربه می زنن و بهتره این دسته از مسئولین شناسایی و جایگزین شوند.
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
متاسفانه اینقدر از اینگونه خبرها در روز و هفته و ماه و سال می شنویم دیگه قبح موضوع ازبین رفته است !!!!!.ظاهرا كسی تو این مملكت دست به اینكار نزند بی عرضه است !!!!!
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
اقا میشه این شورای شهر و دهیاری و بخشداری و شورایاری تعطیل بشه. اینا شدن محل ...
میكا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
یه لطفی بفرمائید دهیاری وشورای سرابتاوه نزدیك شهر یاسوج را هم یه بازرسی بفرمائید تا ببینید چطور ...

نیازمندی ها