«ی.الف» به اتهام محاربه مورد محاکمه قرار گرفت

دادگاه شرور معروف جنوب کرمان برگزار شد

رئیس دادگاه انقلاب کرمان از برگزاری دادگاه «ی.الف» یکی از اشرار مشهور منطقه جنوب استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۷۹۷
دادگاه شرور معروف جنوب کرمان برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس دادگاه انقلاب کرمان در گفت‌وگو با میزان از برگزاری دادگاه «ی.الف» یکی از اشرار مشهور منطقه جنوب استان کرمان خبر داد.

احمد قربانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: متهم از سال 83 شرارت های خود را درمنطقه آغاز و جرائمی از قبیل قتل با اسلحه گرم، آدم ربایی، تخریب عمدی، آتش سوزی، سرقت مسلحانه، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در پرونده سیاه خود دارد.

این مقام قضایی تصریح کرد:متهم به دلیل جرائم ارتکابی چندین مرتبه بازداشت و در مراجع قضایی محکوم گردید اما علیرغم این موضوع دست از شرارت برنداشته و در آخرین اقدام ایذایی خود به قتل «الف.س» در جنوب استان کرمان اقدام کرده بود.

وی اعلام داشت: این شرور با تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان دستگیر و به جرائم خود در دادسرا اقرار و بعد از طی مراحل قانونی جلسه دادگاه جهت رسیدگی به اتهامات وی تشکیل گردید.

قربانی عنوان کرد:متهم به اتهام محاربه و افساد فی الارض مورد محاکمه قرار گرفت وحکم قانونی صادر گردید و پرونده در حال طی مراحل قانونی است.

شایان ذکر است حکم صادره ظرف بیست روز پس از تاریخ ابلاغ قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می باشد و بعد از مراحل قانونی چنانچه حکم قطعی گردد پرونده جهت اجرا به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محبت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
من تعجب میكنم این همه جرم شمردیداین آدم ی الف چكار دیگر باید انجام دهد تامستوجب مجازات شود حتما بایدانقلاب كند واقعاجای تاسف است

نیازمندی ها