گویی که با رهگذران حرف می زنند ؛ اتومبیل‌هایی را می‌گوییم که از سال‌های دور در طبیعت رها شده‌اند و پیچش شاخ و برگ درختان در گذر زمان آن‌ها را گرفتار کرده است. تنشان رنگ پریده ، زنگ زده و خزه بسته ، قطعات لاستیکی آن‌ها به مرور زمان پوسیده و اسیر طبیعت شده اند ، شاید هم با یکدیگر خو گرفته و رفیقند.
کد خبر: ۹۷۳۳۸۱
خودروهایی که با طبیعت خو گرفتند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، خودروهایی که هر کدام‌شان خاطره‌های تلخ و شیرینی برای بازگو کردن دارند ؛ از سال‌های دور می‌گویند سال‌هایی که دوران شکوفایی اقتصاد بود ؛ اکنون رنگی به تن‌شان نمانده و جانی برای حرکت دوباره ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی تهرانی
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
باسلام:خبر موثق دارم كه اینجا قبلا بیابان وقبرستان اتومبیل بوده است كه باكاشت درختان وآزاد گذاشتن طبیعت به این شكل درآمده است .این عكسها مربوط به اروپا وآمریكامیباشد.وطبیعت با استفاده از آهن این اتومبیلهای قدیمی خودرابازیافت كرده است.نوستالژی جالبی بود كه سایت وزین جام جم من را به سفرهای گذشته برد.خوشا دیروز.خوشا وخوشا صمیمی ها وقدیمیها.ممنونم.
پرویز
-
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
هر كدام از این خودروها یك دنیای خاطره و تاریخ است برای كسانیكه صاحب اینها بودند و معلوم نیست آنها در این دنیا هستند یا نه , خیلی از صاحبان اینها اگر زنده باشند بسیار كهنسال هستند - زمان در حال گذر است آدمها میاند و می بینند و خواهند رفت - نسل ها دایما تكرار میشوند .

نیازمندی ها