در جلسه فوق‌العاده هیات دولت به ریاست روحانی

تبصره‌های باقی‌مانده از لایحه بودجه 96 تصویب شد

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‎وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

ارایه لایحه بودجه 96 بعد از 15 آذر خلاف قانون است

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره بر اهتمام دولت در روزهای گذشته در خصوص نهایی شدن لایحه بودجه 96 ابراز داشت: ظرف دیروز و امروز دولت جلسات فوق العاده‎ای را بر سر موضوع بودجه 96 داشته است.
کد خبر: ۹۷۱۲۲۶
ارایه لایحه بودجه 96 بعد از 15 آذر خلاف قانون است

"سید ناصر موسوی لارگانی" نماینده مردم اصفهان در گفتگو با جام جم آنلاین، تصریح کرد: علی رغم اینکه دولت در سالهای اول و دوم فعالیت خود، بودجه را به موقع به مجلس تقدیم کرد در سال 95 ما شاهد تأخیر طولانی مدت در ارایه این لایحه به صحن مجلس بودیم.

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم، با توجه به اظهارات اخیر برخی از وزرا و شخص محمد باقرنوبخت رییس سازمان برنامه بودجه کشور، ابراز امیدواری کرد؛ تا موعد مقرر که همان 15 آذر ماه است؛ طبق قانون بودجه 96 به نمایندگان خانه ملت تقدیم شود.

موسوی با تأکید بر اینکه عدم ارایه به موقع لایحه بودجه مغایر قانون است، گفت: در صورت تأخیر دولت در تحویل بودجه نهایی به مجلس، نمایندگان با مشکل روبه رو شده و امکان بررسی ابعاد آن و ارایه پیشنهاد در کمیسیونهای مرتبط از جمله تلفیق و اصل 90 ، محدود خواهد شد.

وی در پایان افزود: همان طور که می‎دانیم، بودجه طبق قانون به تأیید شواری محترم نگهبان هم خواهد رسید. لذا باید فرصت کافی وجود داشته باشد تا بودجه هر سال؛ از اول فرودین امکان عملیاتی شدن داشته باشد.

گفتنی است چند روز پیش، محمدباقر نوبخت در برنامه «در مسیر توسعه» گیلان، با بیان اینکه برنامه ششم توسعه تا چند هفته دیگر در جلسه علنی مجلس مطرح می‌شود، گفت: 14 آذرماه سال جاری لایحه بودجه سال 96 تقدیم مجلس می‌شود.

گفت‎وگو: محمدرضا شجاعیان – جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها