داور کمیسیون موسیقی و سرود نوزدهمین جشنواره تولیدات استانی صدا و سیما معتقد است: آثار ارائه شده به جشنواره نوزدهم نسبت به سال های گذشته رشد داشته و از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است.
کد خبر: ۹۷۰۲۴۸
افزایش سطح کیفی تولیدات استانی ارائه شده به جشنواره

به گزارش جام جم آنلاین، بیژن ارژن داور کمیسیون موسیقی و سرود نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما در گفت‌وگو با ستاد خبری این جشنواره اظهار داشت: پرداخت تخصصی به هر یک از رشته‌های هنری قطعا باعث می‌شود که هنرمندان آن رشته از رشد و شکوفایی بیشتری برخوردار شوند.

در مورد سطح کیفی کارهای ارائه شده از مراکز استان‌ها به جشنواره این دوره گفت: کارهای خوبی ارائه شده بود که ثمره دوسال فعالیت هنرمندان کشور در مراکز استان‌ها بود. امیدوارم این نگاه و انتخاب‌ها که در جهت ارتقای هنر کشور است، بتواند باعث باز شدن یک پنجره و چشم‌اندازی در ذهن هنرمندان شود و در راستای ارتباط بهتر با مخاطبان قدم بردارد تا هنرمندان بتوانند در مراکز استان‌ها دیده شده و فعالیت‌های بهتری داشته باشند.

وی در ادامه و در مورد تاثیر برگزاری جشنواره‌ها بیان کرد: پرداخت تخصصی به هر یک از رشته‌های هنری قطعا باعث می‌شود که هنرمندان آن رشته از رشد و شکوفایی بیشتری برخوردار شوند.امیدوارم که اتفاقات صورت گرفته فراتر از جشنواره باشد و آثار انتخاب شده از طرف هیات داوران توسط تهیه‌کنندگان استانی و سیاستگذاران رسانه ملی از حمایت بیشتری برخوردار شوند و امکان پخش این آثار از طریق سازمان صدا و سیما فراهم شود.

وی افزود: در گذشته توجه به آثار برگزیده فقط در حد دریافت جایزه بود و بعد از جشنواره هیچ نوع حمایتی از صاحبان آنها صورت نمی‌گرفت. دیده شدن کار هنرمندان در شبکه‌های استانی و در رسانه ملی می‌تواند الگویی مناسب برای جوانان و فعالانی باشد که در مراکز استان‌ها حضور دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند.

نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما ۳۰ آذرماه الی ۲ دی ماه در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها