ناپدری محمدامین 9 ساله که دچار مرگ مغزی شده است، به آزار پسر خوانده اش اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۶۵۱۹۹
اعتراف پدرخوانده به آزار محمدامین

به گزارش جام‌جم، پسر 9 ساله شامگاه یکشنبه هفته گذشته درحالی که ضربه مغزی شده بود، به بیمارستانی در مشهد منتقل شد. مادر و ناپدری او مدعی شدند، محمدامین دچار سرماخوردگی شده بود که پس از تزریق آمپول به کما رفت. پزشکان در ادامه قصد بستری کردن پسربچه را داشتند که متوجه آثار کبودی و شکنجه روی بدن او شدند.

مادر محمدامین در این‌باره گفت: پسرم قصد پریدن از جوی آب را داشت که به داخل جوی افتاد و کبودی‌ها مربوط به آن است. من و همسرم به او علاقه داریم و محمدامین را آزار نداده‌ایم. با گزارش موضوع به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد، تحقیقات در این‌باره آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد؛ مادر این کودک به دلیل اعتیاد همسر اولش از او جدا شده و با مرد نقاشی ازدواج کرده بود. این زن به عنوان راننده در بیرون از خانه کار می‌کرد و پسربچه اغلب مواقع همراه ناپدری در خانه بود.

با دستور قاضی، کارشناسان پزشکی قانونی محمدامین را معاینه کرده و اعلام کردند او به دلیل ضربه به سرش مرگ مغزی شده و دیگر امیدی به زنده ماندنش نیست. پزشکان برای اهدای اعضای بدن محمدامین با خانواده‌اش صحبت کردند تا در صورت موافقت آنها، اعضای بدن این کودک نجات‌بخش بیماران باشد.

از سوی دیگر دیروز، ناپدری پسربچه لب به اعتراف گشود و به کودک‌آزاری اعتراف کرد و گفت: یک روز از دست محمدامین عصبانی شده و او را در حمام هل دادم که نمی‌دانم سرش به کجا برخورد کرد. بعد از آن هم حالش بد شد. من قصد کشتن او را نداشتم.

قاضی جنایی مشهد در این‌باره به جام‌جم گفت: با گذشت یک هفته از مرگ مغزی محمدامین، پدر او برای رضایت درباره اهدای عضو پیدا نشده و ماموران به دنبال او هستند. همچنین قرار است، روز یکشنبه درباره اعتراف متهم به کودک آزاری در دادسرا از او تحقیق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
یونس
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
خدا لعنتت كنه ملعون با یه طفل معصوم اونجوری برخورد كردی
م.س
-
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
اون مادر كه خودش رانندگی میكرده و ناپدری خونه بوده.مجبور بوده شوهر كنه؟خرج اون شوهر الاف رو هم بده؟ خوب خودش كار می كرد زندگی میكرد با بچه اش دیگه.بچه تنها بود بهتر از اینكه با این مرد ملعون تو خونه باشه.
كارمند مفلس
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
۰
۰
برخی زنان جامعه ما را چه میشود؟ ازدواج اول چه خیری داشت كه تن به دومی دادی باشوهر بیكار. در شهر به كار سخت رانندگی مشغول باشی و پسربچه ات با ناپدری بیكار تنها.

نیازمندی ها