بانک مرکزی اعلام کرد

دلار در مدار کاهش

بر اساس نرخ‌های اعلامی از سوی بانک مرکزی، نرخ مرجع انواع ارز امروز با افزایش مواجه بود و تنها دلار کاهش قیمت را تجربه می‌کرد.
کد خبر: ۹۶۴۳۴۴
دلار در مدار کاهش

به گزارش جام جم آنلاین از بانک مرکزی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ مرجع انواع ارز را اعلام کرد که بر این اساس قیمت پوند، فرانک سوئیس، یکصد ین ژاپن و یورو با افزایش قیمت و دلار آمریکا کاهش نرخ را تجربه می‌کند.

بر اساس این گزارش، هر دلار آمریکا با نرخ رسمی ۳۱ هزار و ۷۹۶ ریال بود که نسبت به روز گذشته اندکی کاهش را نشان می‌دهد؛ به نحوی که دلار آمریکا روز چهارشنبه از سوی بانک مرکزی ۳۱۷۹۷ ریال اعلام شد.

بر این اساس پوند انگلیس امروز ۳۹۲۱۱ ریال، فرانک سوئیس ۳۲۷۸۱ ریال، کرون سوئد ۳۵۷۱ ریال، درهم امارات ۸۶۵۷ ریال و یکصد ین ژاپن ۳۰۹۶۸ ریال از سوی بانک مرکزی اعلام نرخ شده است.

همچنین لیر ترکیه ۱۰۱۹۸ ریال، روبل سوریه ۵۰۱ ریال، یورو ۳۵۳۴۹ ریال و یوان چین ۴۷۰۵ ریال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایران
-
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
من واقعا این آدم هایی كه مخالف كاهش قیمت دلار هستن رو درك نمی كنم بعد میان منفی میدن
آخه بندگان خدا دلار كه به قول سیف و برخی اقتصاددانان ( همان تاجران خاص و... ) با شیب ملایمی داره بالا میره و به 3622 تومان رسیده و كم كم می خوان به یورو برسوننش بعد اعلام می فرمایند نرخ ارز تك نرخی شد، بعد همزمان با این افزایش قیمت همه لوازم و خدمات هم داره بالا میره یعنی واقعا نمی بینید یا نمی خواهید ببینید. بیدار شین انقدر به دو زار خودتون توجه نكنید كه داره بالا میره ارز پولمون داره نابود میشه
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
۰
۰
لایك

نیازمندی ها