رئیس رسانه ملی در جلسه شورای معاونان این سازمان با تبریک موفقیت صدا و سیما در دریافت جایزه مهندس سبز رسانه تندیس بین المللی اجلاس ABU را به معاون توسعه و فن آوری رسانه اهداء کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۹
قدردانی رئیس سازمان صدا و سیما از مهندسان فنی رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری صبح امروز در نشست شورای معاونان سازمان صدا و سیما،تندیس جایزه بین المللی مهندس سبز رسانه را که سازمان رادیو تلویزیون های آسیا - اقیانوسیه (ABU) به رسانه ملی اعطا کرده بود به دکتر علیدادی داد و از تلاش های وی و مهندسان فنی سازمان صدا و سیما قدردانی کرد.

دکتر عسکری اجرای طرح های برتر فنی را که منجر به موفقیت رسانه در عرصه های بین المللی می شود، حاصل زحمات مهندسان فنی رسانه دانست و از تلاش های دکتر علیدادی و همکارانش در معاونت توسعه و فن آوری قدر دانی کرد.

گفتنی است اجلاس سالانه رادیو تلویزیون‌های آسیا- اقیانوسیه (ABU) در نشست چند روز قبل خود جایزه بین‌المللی مهندس سبز رسانه «Green Broadcast Engineering» را به سازمان صداوسیما اهدا کرد.

در سال 2016 سازمان صداوسیما به علت فعالیت‌های گسترده فنی در حوزه معاونت فنی سازمان و اجرای طرح های توسعه‌ای در موضوع «گذر از فناوری آنالوگ به دیجیتال» در تمام مراحل مختلف تخصصی زنجیره پخش تلویزیونی و در مراحل تولید فنی، استودیوها، آرشیو و توسعه فرستنده‌های دیجیتال، به عنوان سازمان برتر از نگاه اتحادیه ABU شناخته شد.

سازمان صدا و سیما در این زمینه درحال حاضر، سازمان پیشرو در منطقه خاورمیانه است و اولین سازمان رسانه ای در این منطقه به شمار می آید که زمینه سازی برای قطع سیستم‌های پخش آنالوگ و اجرای فرآیند کاهش مصرف انرژی و مهندسی سبز رسانه را فراهم آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها