رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم خبر داد؛

افزایش مصرف آب در قم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طی مکاتبه با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیگیر پرداخت مطالبات مراکز درمانی قم توسط سازمان‌های بیمه‌گذار هستیم.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۶
مطالبات 130 میلیارد تومانی مراکز درمانی قم از بیمه‌ها

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، احمد امیرآبادی پس از دیدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با وی و بیان مشکلات موجود و همچنین عدم پرداخت حق بیمه ها توسط سازمان های بیمه گر، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواستار پیگیری مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از سازمان‌های بیمه‌گر شد.

وی در این خصوص گفت: حجم مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه سلامت و تامین اجتماعی به عنوان دو بیمه‌گذار اصلی حدود 130 میلیارد تومان است که به دلیل پرداخت نشدن این مطالبات شاهد کندی روند امور حتی در پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و سایر نیازهای ضروری مراکز درمانی هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعمیر تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های قم نیز با توجه به پرداخت نشدن مطالبات از بیمه‌ها با مشکل مواجه شده است، گفت: این مسئله معضلات دیگری نیز به همراه داشته که از آنها جمله می‌توان به تعویق پرداخت دیون پزشکان و پرسنل مراکز درمانی از دی‌ماه سال گذشته اشاره کرد.

وی ادامه داد: پرداخت‌های مربوط به خرید دارو و لوازم پزشکی نیز از اواسط سال 1394 به تعویق افتاده که یکی از مهم‌ترین دلایل این امر، پرداخت نشدن مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم توسط سازمان‌های بیمه‌گر است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت شهر مقدس قم و نارضایتی شدید پزشکان و پرسنل مراکز آموزشی و درمانی، طی نامه‌ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواستار اقدامات مقتضی در این زمینه شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها