روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم خبرداد؛

بازدید مدیران ارشد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از پتروشیمی جم

آخرین پست فیسبوک چکامه چمن ماه که البته آنرا عمومی نکرده است حکایت از بغض و درماندگی وی دارد.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۵
ناگفته های بازیگر زن ایرانی از پیوستن به جم / عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، پس از افشای بسیاری از مسائل پشت پرده گروه تلویزیون های جم توسط کارمندان این شبکه و قطع همکاری بسیاری از بازیگران ایرانی مهاجرت کرده، مدیریت این شبکه با انتشار نامه ای از تعدیل نیرو در این گروه خبر داد.

"چکامه چمن ماه" یکی از بازیگران ایرانی است که با فریب پول و وعده های خیالی به ترکیه مهاجرت کرد تا به گروه جم و تیم سعید کریمیان بپیوندد.
وی در ابتدای کار توانست به سعید کریمیان (مدیر جم) نزدیک شود و چندین فیلم بازی و نویسندگی کند. اما دیری نگذشت که با مشکل بزرگی روبرو گردید. درماندگی که سبب شد تا وی با طرفدرانش آن را مطرح کند.
آخرین پست فیسبوک چکامه چمن ماه که البته آنرا عمومی نکرده است حکایت از بغض و درماندگی وی دارد.
وی در پست فیسبوکش ضمن اشاره به اینکه دوران دشواری را سپری می کند، نوشت: «بگذار کسی نداند که چگونه من به جای نوازش شدن، بوسیده شدن، گـَزیده شده ام. بگذار هیچ کس نداند. هیچ کس و از میان همه خدایان؛ خدایی جز فراموشی بر این همه رنج آگاه نگردد.»
جالب آنجاست که سخنان چمن ماه در شرایطی مطرح می شود که وی هنوز قطع همکاریش را به صورت رسمی اعلام نکرده و اظهاراتش می تواند درد سر ساز شود.
البته این تنها حاشیه سعید کریمیان و تیمش نیست. سوءاستفاده اخلاقی سعید کریمیان (مدیریت جم) از دختران، عضویت وی در سازمان منافقین و همچنین سوء مدیریت؛ همه و همه از مسائل مهمی بود که توسط کارمندان مستعفی جم و برخی دیگر از مرتبطین وی افشا گردید.
طبق افشاگری برخی از کارمندان جم، تشکیلات این تلویزیون با پیشنهادهای مالی و اعطای سمت، برخی از زنان و دختران را انتخاب کرده تا دستمالی برای سعید کریمیان شوند.
اشاره چکامه چمن ماه به شرایط بوجود آمده در خصوص برخورد های غیر اخلاقی نشان از فشارهای روحی ناشی از اتفاقات ناگواری است که احتمالا برای وی افتاده است.
حال باید دید که سعید کریمیان تا چه زمان می خواهد با این سیاست تلویزیون داری کند؟! سیاستی که زندگی بسیاری از ایرانیان را تباه کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴۰
حسین
-
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
اگر در تهیه فیلم ها باندبازی نباشد و صحنه تنها دراختیار تعدادی معدود قرار نگیرد هیچ بازیگری محبوبیتی را كه می تواند با هنرش و در كشور خودش كسب كند رها نكرده و برای چندرغاز به تركیه و این شبكه تلویزیونی معلوم الحال نمی رود. پس لطفا جام جم منصف باشید.
نوذر
-
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
تنها چیزی كه شبكه هایی مثل جم و من و تو و بی بی سی را برجسته كرده نوع دكوراسیون و كیفیت عالی تصویریشونه . سریالهای تولیدیشون مزخرفه ولی سریالهای دوبله شون خوبه كه البته من نگاه ماهواره نمیكنم بلكه خوبهاشو به زبان اصلی دانلود و نگاه میكنم( قبل از اینكه اینها دوبله كنند.) اگر صدا و سیما سریالهای درجه یك مثل بریكینگ بد و دكستر و گیم او ترون و ری داناوان و پنی دردفول و.....كه نشان دهنده ی عمق فساد در آمریكا و دنیای غرب است را نمایش بده این شبكه ها را دیگر هیچكس نگاه نمیكنه.
كرم
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
جام جم از كاه كوه میسازد سواستفاده خوب نیست
جانبازو بازنشسته
-
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
اگر این جوری است پس چرا می روند آنجا بزور كه كسی را آنها نمی برند.
سمانه
-
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
نیست كه مافیای سینما ما تو ایران شرایط بهتری داره . یعنی تو ایران بود سوپر استار میشد !!!!
محمد
-
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
وقتی معنویت در زندگی انسان جایی نداشت عاقبت كار همین می شود. انشاا...سرشان به سنگ خورده باشد و توبه واقعی كنند. توبه ای كه بخاطر گناه و معصیتی كه كرده اند نه بخاطر شرایط سخت كار و یا آنچه می خواسته اند به آن نرسیده اند حالا از كردار خودشان پشیمان شده اند.
shr
-
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
چرا مغلطه میكنید... از كجا الان شما متوجه شدید كه از شرایط كاری تركیه و جم گزیده شده؟؟؟!!!!! شاید از دست طعنه ها و حرف و سرك كشیدنای امثال ماها تو زندگیش احساس گزیدگی میكنه!!!! اگر دلیل رسیدن به این نتیجه رو از این متن شفاف كنید عالی میشه.
رضا
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
من عاشق سریالهاشم ، محال است یكیشون را از دست بدم بشما هم توصیه میكنم یكبار ببینید اگه عاشقش نشدید
آی سی سی
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
عاقلان دانند !!!
سراج
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
سلام- ناله از كه داری از خود یا از خدای خود ؟؟
هم وطن
-
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
آقای سعیدكریمیان باتشكیل وایجاد این شبكه هابانام جم وپخش سریالها وفیلمهای مستهجن واشاعه خیانت همسران به همدیگر نه تنها برای هموطنان خود خدمت نكرد بلكه آمارها نشان میدهد كه خیانت و طلاق زیاد شده است .
ناراضی از.........
-
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
چشمشون كور شه نرن تا ازشون سو استفاده كنند خودشون دلشون میخاد برن وهرچی سرشون میاد حقشونه كسی كه وطن فروش باشه تكلیف نداره
حق گو
-
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
این نصف حقته از این بدتر باید به سرت بیاد مملكت فروش
شهروند شیرازی
-
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
برگرد به وطن خودت.مطمن باش مردم ایران با روی باز ازت استقبال میكنن.
كرم
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
وجدانا اگه برگردید اشتباه كردید
حسین
-
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
با خدا باش و پادشاهی كن بی خدا باش و هر چه خواهی كن این سخن مخصوص كسانی است كه دنبال ارزوهای دل می روند و به همه چیزشان پشت می كنند و نتیجه اش نیز بهتر از این نخواهد بود
نعیم
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
شاید این مطلب درباره حضور درایران بوده
یلدا
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
الهی خیلی دوستش داشتم خوب بدبختا چیكار كنن بی پول شده بودن مجبور شدن برن حالا هم پشیمونن چیكار كنن الان ؟
علی تهرانی
-
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
باسلام:من بعید میدانم.برای اینكه اینگونه بازیگرها در ایران آنقدر مطرح نبودند كه الان بخواهند ابراز پشیمانی كنند.درضمن اگر سیاهی لشگرها در هرفیلمی میتوانستند مطرح شوند الان ما هزاران هزار هنرمند داشتیم .درضمن تركیه آنقدر بانوی آزاد با شكل وشمایل مختلف دارد كه شبكه جم آنقدر به استیصال نرسیده باشد كه بخواهد از اینهاسوءاستفاده غیراخلاقی بكند.شبكه جم مثل شبكه های دیگر سیاسی نیست هرچی هست وهرچی نیست بخودشان مربوط است وبه كسانی كه به این شبكه می پیوندند .متاسفانه با پیوستن بعضی ازاین افراد سیاهی لشگر بسیاری از فیلمها وسریالهای خوب با هنرمندان برجسته دیگر درایران اكران نمیشود واین باعث تاسف است.
سرباز
-
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
وقتی كه یك انسان اینقدر راحت پشت به فرهنگ و كشور و ملت خود میكند . باید این را بداند كه در خارج از كشور چیزی جز مفساد منتظرش نیست . ایشون تا از ایران رفت . رفت كنار دریا و عكسهای بسیار زشت از خود به نمایش گذاشت و فكر نكرد كه مسلمان است . شروع به تبلیغ بی دینی و فحشا كرد . حالا هم باید تاوانش را پس بدهد . دیگر بغض ندارد . و از روزنامه جام جم هم میخواهم كه اینقدر مظلوم نمایی نكند . ایشون راهی را میرود كه خود انتخاب كرده . داعش بالا سرش نبود كه مجبورش كند . ایشون با افتخار این كارها را انجام میداد .
حسن
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
سرباز برایت متاسفم.-اگه سرباز هستی انشاءالله سركار می آیی بعدا میفهمی تو پول در آوردن خیلی سخته -اگر سرباز نیستی معلوم میشه كه خیلی مفت پول به دستت میاد.
حكاك
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
چه دشمنی با جم دارین اینكه مخاطب زیاد داره برین به تلویزیون خودتون بچسبید .خراب كردن افراد چاره كار نیست.
ایرانی
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
چند خدایی ؟ مگر میشه ؟ مگرداریم ؟!!
رضا
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
واقعا متاسفم كه با آبروی یك هموطن با این اخبار كه معلوم نیست از كجا اعتبار میگیره و منبعش چیه بازی میشه . تعجب میكنم تو پیج مردم سرك میكشینو میگین خبر رو هنوز عمومی نكرده ... و جالب اینجاست كه ۹۰ ٪ مردم عادی هم این پست هارو بسته به حالت روحیشون میذارن و همه میدونن از روی اون نمیشه اون شخص رو قضاوت كرد . لطفا با فرهنگ و ادبیات شبكه های اجتماعی آشنا بشین بعد پست خبرشو بذارین !!! توی آداب مسلمانی نیست كسی رو قضاوت كردن
سمیه
-
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
اینها خبرهای موثق و معتبر فساد داخل رو رها كردن چسبیدن به یه سری توهمات شخصی خودشون، چه ربطی داره شاید از این شعر خوشش اومده آدم حق اونم نداره?
حسن
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
آخرین پست فیسبوك چكامه فقط یه شعره، نویسنده مطلب جام جم چه خلاقه! چه تفسیری كرده از این شعر؟
علی
-
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
از رابعه چه خبر
مسعود
-
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
مصرن كارشون كه تموم شد زده شدند،تازه پیغام میذارن كه فلان شد بیسار شد!
ناشناس
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
هرچه هستی امروز از فكر دیروز است . خود كرده را تدبیر نیست.
احمد
-
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
اگر اعمال مجرمانه و خلاف قانون در آن شبكه روی می دهد قربانیان می توانند مستنداً به دلائل و مدارك خود به مراجع قضایی در ایران یا كشور ذیربط مراجعه و اقامه دعوا كنند.
رزمنده
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
ببینید موضوع خراب كردن ایرانی ها است و كسانی كه فریب این شبكه های معلوم الحال رو می خورند نباید بغیر از خودشون از كس دیگری گلایه مند باشند. اما در داخل هم وقتی توان پشتیبانی و فیلمسازی پایین است و با انواع ممیزی ها و سر دواندن ها مواجه می شوند طبعا بروز چنین مسائلی قابل پیش بینی است و می بایست دست اندركاران پتانسیل بالقوه رو بالفعل كنند.
كریمی
-
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
رزمنده عزیز سلام.شما كار پیدا كن تا این هنرپیشه خارج نره.-
دانشجو
-
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
این هنرپیشه ها مظلوم اند و گاهی بی ملاحظه!
جلال
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
اقای نویسنده اگر هنرمندی در ایران كار داشته باشد صد سال به كشور دیگری نمیرود و اگر تلویزیون ما برنامه های زیبایی و شاد داشته باشد صد سال بدنبال شبكه های ماهواره ای نمیرود پس مشكل از دولتمردان است نه دیگران
علی
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
۰
۰
چشمشان كور نمك نخوردند و نمكدان بشكنند.
اینها با سیمای جمهوری اسلامی معروف شدند و به كشورشان خیانت كردند.
سزای آدمهای ریاكار و دروغگو همین است.
اسماعیل
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
علی آقای عزیز ،اینها برای كار به خارج رفته اند وقتی كار نیست چه كار كنند.
ثانیا كجا این هنرپیشه ریا كرده است كجا دروغ گفته است .ایشان برای كار رفتند وكارشان جور نشد برگشتند
سمیه
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
۰
۰
این پستی كه گذاشته چیزی رو اعلام نكرده، ما فساد های خیلی خیلی خیلی بزرگتری داریم چرا كسی از اونها خبری منتشر نمیكنه، مگه این خانم حرفی زده یا چیزی گفته، رسما دیوانه اید.
مینو
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
۰
۰
منكه دوسش دارم دختر خیلی خوب و پاكیه چیكار كرده ،رفته برای كار ،میخواستن كار بهش بدن كه بنده خدا نره .
alireza
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
هنر مند با هنرش زنده است . اگر مجالی برای عرضه هنر نداشته باشد مجبور است ناملایمات زیادی را تحمل نماید .هنرمند محبوب با نقشهای ماندگار در قلب مشتاقان هنر جا دارد
far
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
شعر نوشته شده در این پست شعری است از احمد شاملو و می تواند به سلیقه فرد و بواسطه زیبایی این متن آورده شده باشد. برداشت شخصی نمی تواند گویای حقیقت تفكر و احساس آورنده متن باشد.

نیازمندی ها