روسیه برای مقابله با خودروهایی که عربستان و قطر برای داعش خریداری کرده اند، خودروهای جنگی مجهزتری در اختیار ارتش سوریه قرار می دهد.
کد خبر: ۹۶۰۴۸۸
خودرویی برای مقابله با تویوتای داعشی! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، روسیه تعدادی کامیونت کوچک موسوم به UAZ "پاتریوت" مجهز به مسلسل سنگین 12.7 میلی متر و خمپاره انداز را با هدف دفاع از کاروان های کمک رسانی بشردوستانه در اختیار ارتش سوریه قرار داد.

روزنامه روسی "کومسومولسکایا براودا"، به نقل از یک منبع در وزارت دفاع روسیه، نوشت: «کاروان های سبک مذکور به سوریه ارسال شده اند تا نیروهای ارتش این کشور بتوانند آتش دشمن در شعاع دو کیلومتری را به طور کامل پاسخ دهند. به نوشته این روزنامه، سلاح های مذکور قابل نصب بر روی پایه گردان هستند و کاربر آن می تواند بلافاصله اقدام به تغییر زاویه آتش آن نماید و در صورت نیاز می توان خودروهای مذکور را به موشک های ضد تانک کورنت مجهز کرد که قادر به هدف قرار دادن اهداف دشمن تا فاصله پنج کیلومتری هستند».

یادآور می شود "علی الاحمد"، مشاور وزیر اطلاع رسانی سوریه، گزارش شرکت تویوتا مبنی بر مجهز بودن گروه تروریستی داعش به هزاران خودروی این شرکت را موضوعی غافلگیر کننده ندانست و اظهار داشت: «گزارش این شرکت، صحت اطلاعات اعلام شده از سوی دولت سوریه درباره تأمین مالی گروه های تروریستی از سوی عربستان و قطر را تأیید می کند.

یادآور می شود براساس نتایج تحقیقاتی که شرکت ژاپنی تویوتا منتشر کرده است چهار کشور عربی (عربستان، قطر، امارات و اردن) 60 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
ایرانی
-
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۱
۰
آقای پوتین ! بخاطر حمایت از دولت و مردم مظلوم سوریه دستانتان را میبوسم . یك شهروند ورزشكار ایرانی با تحصیلات فوق لیسانس
3
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
آقای پوتین به خیر باباش نمیده.. اولا می فروشه دوما باید موقغیت خودشو حفظ میكنه... والا به فكر مردم مظلوم نیست.
س
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
عجب بازار گرمی درست كردن....
حالا این خودروی ببین تسلیحات و مهمات چه جوریه...
تهرانی
-
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
جناب ایرانی پوتین در عالم سیاست ممكنه خیلی كارها بكنه حالا چه مثبت چه منفی .شما بهتره بجای بوسه زدن بر دستان پوتین به خاك وطنت بوسه بزنی .
ایرانی
-
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
شما زیاد حرص و جوش نخورید ایرانیان خوب بلدند چگونه رفتار كنند نیازی نیست كه بر دستان پوتین بوسه زد . ایرانیان در 8 سال دفاع مقدس ثابت كرده اند كه بر خاك ایران هم بوسه زده اند هم با خون خود معطر كرده اند.
ناشناس
-
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
امریكا قوی ترین اهرمش (داعش) را از دست نمی دهد
حق گو
-
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
۰
۰
تایخ مصرف داعش تموم شده ، حالا جنگ نیابتی رو میخوان تبدیل به جنگ رو در رو بكنن.
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
بوسه برهردستی شرك است بوسه برخاك سرزمین بوسه برخلقت است بوسه برمادراست.زنده بادایران وایرانی.داعش ازوجودفرزندان ایرانست كه به تقلا افتاده.
حامد
-
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
در مقابل تویوتا !!!!!!!!!!!!! آفتابه روسی

نیازمندی ها