از سوی مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام

صفحه خبری موسسه فرهنگی « صبح قریب » مسدود شد

مدعیان جریان آزاد اطلاعات و حقوق بشر، صفحه خبری موسسه « صبح قریب » در اینستاگرام را که به صورت اختصاصی اخبار مقاومت و جهاد اسلامی را پوشش می داد، مسدود کردند.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۴
صفحه خبری موسسه فرهنگی « صبح قریب » مسدود شد

به گزارش جام جم آنلاین روز گذشته، مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام در اقدامی تامل برانگیز پس از به اشتراک گذاری پست « از کلینتون تا ترامپ، رسوایی امریکایی ها پایانی ندارد- جنایت علیه شش زن با ادعای حقوق بشر!! » صفحه اینستاگرام بنیاد فرهنگی صبح قریب را از دسترس مخاطبان خارج و حساب کاربری آنرا مسدود کردند.

این در حالی است که بنیاد فرهنگی « صبح قریب » به عنوان یک سازمان مردم نهاد در راستای گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی و ایرانی فعالیت های رسانه ای خود را در فضای مجازی بر اساس سازمان دهی افکار نسل های سوم و چهارم انقلاب در مسیر گفتمان امام و رهبری، ترویج سیره شهدای دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع) و عطف توجهات عمومی به سیاست های کلی نظام و سند چشم انداز 1404 و... تمرکز داده است و با ثبت صفحه رسمی در شبکه های مجازی از جمله اینستاگرام و تلگرام اقدام به انتشار محتوای مناسب می نماید.

مع الاسف این اقدام نشانه بارزی از اختناق و سانسور رسانه های مستقل و آزادیخواه است که حقایقی را برای روشنگری افکار عمومی منتشر می کنند.

نمونه ای از صفحات منتشر شده این نهاد فرهنگی در فضای اینستاگرام به شرح ذیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها