در چند روز گذشته تصاویری از یک دختر دانش‌آموز بلاروسی در صفحات اجتماعی به سرعت انتشار یافت که او را به عنوان جذابترین معلم ریاضی جهان مطرح کرده بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۴
دروغ‌پردازی شبکه‌های اجتماعی درباره دانش‌آموز بلاروسی!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا، "اکسانا نوسلایا" در مصاحبه با روزنامه "پراودا" در این باره گفت: من دانش آموز سال آخر دبیرستان هستم و تنها ۱۷ سال دارم، چگونه ممکن است که با این سن کم، معلم ریاضی باشم!
وی با اظهار ناراحتی از انتشار تصاویرش در سایت‌ها و برخی روزنامه‌های مختلف جهان گفت: متاسفانه فضای شبکه های اجتماعی مملو از دروغ و رویا پردازی است و با واقعیات زندگی افراد فاصله زیادی دارد.
وی در خصوص انتشار این شایعه افزود: در چند هفته پیش سفری به مالزی داشتم و در آنجا برخی از من خواستند که همراهشان عکس یادگاری بیاندازم اما به ناگهان از صفحات اجتماعی چینی و سپس سراسر جهان مطالبی در خصوص معلم بودن من و همچنین جذابترین معلم ریاضی جهان منتشر شد که اساسا صحت ندارد.
این دختر دانش آموز بلاروسی با ابراز نگرانی از سایت‌های کلاهبرداری در اینترنت گفت: در همین زمان کوتاه برخی افراد سودجو با نام من شروع به راه اندازی صفحه اجتماعی کرده اند و در قبال دریافت پول، اقدام به مصاحبه‌های دروغین می‌کنند که این موضوع توسط پلیس سایبری بلاروس در دست بررسی است.
گفتنی است صفحه اینستاگرام معلم خیالی بلاروسی روزانه بیش از ده‌ها هزار مراجعه کننده دارد و در عرض یک هفته بیش از نیم میلیون نفر صفحه او را دنبال می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها