گزافه گویی وزیر خارجه بحرین در سازمان ملل:

ملت ایران از فقر و بینوایی رنج می‌برد!

وزیر خارجه بحرین ادعاهای واهی علیه ایران را تکرار کرد

«خالد بن احمد آل خلیفه» در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، ادعاهای پوچ و واهی علیه ایران را تکرار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۱
وزیر خارجه بحرین ادعاهای واهی علیه ایران را تکرار کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر امور خارجه بحرین در دنباله روی محض از اربابان سعودی خود یاوه گویی های واهی و نخ نما علیه ایران را تکرار کرد.

وزیر خارجه آل خلیفه که نظامیان اشغالگر سعودی را برای سرکوب مردم بحرین وارد این کشور کرده اند روز دوشنبه طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مدعی شد که بحرین و کشورهای عربی از هیچ تلاشی برای برقراری بهترین روابط با ایران بر اساس حسن همجواری و احترام به حاکمیت کشورها بر اساس قوانین بین المللی دریغ نکرده اند اما پاسخی از سوی ایران دریافت نکرده اند.

وی همچنین مدعی شد که ایران با حمایت از شبه نظامیان به ایجاد نا امنی و بی ثباتی در بحرین و منطقه ادامه می دهد.

خالد بن احمد آل خلیفه همچنین با تاکید بر پایبندی منامه به حضور در ائتلاف عربی تحت سرکردگی عربستان برای تجاوز به یمن، اعلام کرد که آل خلیفه به این مشارکت ادامه خواهد داد.

خالد بن احمد آل خلیفه این ادعاها را بدون اشاره به اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه علیه مردم بحرین و روحانیون برجسته این کشور مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بنده خدا
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
كشور های دوزاری با اون مسئولین خرفت هر لیچاری كه به اون مغزهای فندقی میاد به زبون میارن ومتاسفانه دولتمردهای ما هم فقط شنونده هستند . بابا یه تو دهنی یه حرفی یه فحشی یه چیز بگید دیگه

نیازمندی ها