استاندار خوزستان از آماده‌سازی تدارکات مراسم اربعین حسینی و همکاری نهادهای اداری و امنیتی در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۷
خوزستان آماده استقبال از اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، غلامرضا شریعتی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم اربعین گفت: برای اربعین امسال دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی به صورت شبانه‌روزی با زحمات خود اوضاع را زیر نظر دارند.

غلامرضا شریعتی با اشاره با نزدیک بودن اربعین اظهار کرد: نیاز است که برای برگزاری مراسم اربعین امسال برنامه‌های مناسب‌تری نسبت به گذشته صورت گیرد.

وی افزود: در این بازدید روند حرکت و پیشرفت کار مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با تلاش‌ها و توجهی که به این کار می‌شود و مشکلات به‌زودی رفع شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به توقف کار در ماه گذشته به دلیل برخورد با میدان مین در این منطقه تصریح کرد: بخشی از کارهای انجام شده در سال جاری مربوط به رفع مشکلات موجود در سال گذشته بود و با اقداماتی که در حال انجام شدن است بر آنیم تا برای رفت و آمد خودروها موانع موجود رفع شده و مبنا بر این است که اقدامات پیش‌بینی شده تا دو ماه آتی صورت بگیرد.

شریعتی گفت: خوشبختانه در هفته‌های اخیر کارها سرعت خوبی دارد و با اقدامات صورت گرفته و پیش‌بینی می شود تا ماه آینده به پایان برسد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تلاش‌ها برای این است تا بهترین خدمات برای کاروان‌های اربعین حسینی اعمال شود خاطرنشان کرد: برای احداث و ایجاد موکب‌ها به دلیل نیاز به شرایط و برنامه‌های ویژه فعلا برنامه‌ای وجود ندارد تا در زمان خاص خود صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها