مرد میانسال وقتی فهمید همسرش عضو تلگرام شده، او را با جوراب زنانه خفه کرد. اولیای دم مقتول، از خونخواهی گذشت کرده و قاتل از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۳
تلگرام؛ عامل قتل همسر

به گزارش جام‌جم، تحقیقات جنایی این پرونده از صبح بیست و هفتم اسفند سال گذشته و به‌دنبال گزارش قتل زنی در خیابان هفت‌چنار به پلیس آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل، مشخص شد زن جوان مورد اصابت ضربه‌های چاقو قرار گرفته، اما علت مرگ او خفگی بوده است.

پسر 22 ساله مقتول که موضوع را به پلیس گزارش داده بود، در تحقیقات گفت: شب گذشته مادرم از من خواست به منزل خواهرم بروم تا او و پدرم درباره برخی اختلافاتشان صحبت کنند. آن شب من به خانه خواهرم رفتم. حدود ساعت شش صبح پدرم با گوشی تلفن همراهم تماس گرفت و گفت که شب گذشته با مادرم درگیر شده و به این بهانه از من خواست به مادرم سر بزنم. پس از ورود به خانه، با جسد مادرم روبه‌رو شدم.

تحقیقات برای دستگیری همسر مقتول ادامه داشت تا این‌که سیامک با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد.

مرد میانسال با اعتراف به قتل گفت: همسرم عضو گروه‌های تلگرامی شده بود. از او خواستم از این گروه‌ها بیرون بیاید، اما قبول نکرد. سر همین موضوع درگیر شده و او را کشتم. در این مدت در شهرهای مختلف می‌چرخیدم تا این‌که تصمیم گرفتم خودم را به پلیس تسلیم کنم.

با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که پدر و مادر مقتول و فرزندانش از قصاص گذشت کردند.

سیامک پس از گذشت اولیای‌دم، از جنبه عمومی جرم به ریاست قاضی کشکولی پای میز محاکمه قرار گرفت. متهم به قتل در تشریح ماجرا گفت: من و همسرم 25 سال قبل ازدواج کردیم که حاصل آن دو فرزند دختر و پسر بود. در این مدت مشکل جدی با هم نداشتیم تا این‌که دو روز قبل از قتل گوشی همسرم را بررسی کرده و متوجه شدم او عضو کانال‌های تلگرامی شده است. در این کانال‌ها مردهای غریبه هم حضور داشتند و من دوست نداشتم همسرم آنجا باشد. از او خواستم از تلگرام خارج شود، اما قبول نکرد. بر سر این موضوع درگیر شده و او با قهر خانه را ترک کرد.

مرد همسرکش ادامه داد: شب حادثه پسرم به خانه پدربزرگش رفت و همسرم را به خانه آورد. از پسرم خواستیم به خانه خواهرش برود تا من و مادرش با هم درباره مشکلمان صحبت کنیم. او قبول نمی‌کرد از تلگرام خارج شود. عصبانی شده و با چاقو دو ضربه به دستش زدم. خیلی زود از کارم پشیمان شده و زخم‌هایش را با شال بستم. درگیری ما تا ساعت 4 صبح ادامه داشت. او ناگهان از جایش بلند شد و مانتو پوشید تا به خانه پدرش برود که مانع شدم. جوراب زنانه‌ای را دور گردنش گره زد و تهدید به خودکشی کرد. من هم دو طرف جوراب را گرفته و خفه‌اش کردم. تقاضای بخشش دارم.

پس از دفاعیات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها