زن پرستار که پسر پنج ساله کارفرمایش را قربانی حسادت و تنفر کرده بود، بعد از دو ماه سکوت به این جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۱
اعتراف پرستار حسود به قتل«بردیا»

به گزارش جام‌جم، بردیای پنج ساله نهم تیر امسال از خانه‌شان در یکی از محله‌های روستایی کلاردشت خارج شد و بازنگشت. خانواده‌اش با طولانی شدن غیبت پسربچه با حضور در پلیس آگاهی شهر کلاردشت استان مازندران، گم شدن او را گزارش کردند اما با گذشت 18 ساعت از این ماجرا، جسد او در نزدیکی رودخانه سردآبرود در غرب مازندران با دست و پای بسته داخل کیسه‌ای پلاستیکی کشف شد. پزشک جنایی با بررسی جسد اعلام کرد چند ساعت از قتل می‌گذرد و علت مرگ خفگی است.

با کشف این جسد، ماموران به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند که معلوم شد آنها با چند نفر اختلاف خانوادگی داشته‌اند. این افراد به عنوان مظنونان پرونده به پلیس آگاهی فراخوانده شدند اما دلیلی برای اثبات قتل توسط آنها به دست نیامد.

در ادامه تحقیقات، ماموران به پرستار مادربزرگ بردیا مشکوک شدند. یک هفته بعد از این ماجرا، زن پرستار بازداشت و در پلیس آگاهی بازجویی شد اما ارتکاب قتل را انکار کرد. ماموران در این باره به تحقیقات خود ادامه داده و سرانجام اطلاع یافتند او نیمه‌شب در حالی که بسته سیاه‌رنگی زیرچادرش داشته، به طرف رودخانه می‌رفته که همسایه‌ها او را مشاهده کرده‌اند و وی مدعی شده کیسه زباله است.

در ادامه ماموران با بازرسی خانه او، لباسی با لکه‌های خون کشف کردند. با آزمایش لکه‌های خون مشخص شد این لکه‌ها با گروه خونی مقتول مطابقت دارد. همین سرنخ گره کور پرونده را باز کرد و با گذشت دو ماه از دستگیری این پرستار زن، او راز قتل بردیا را فاش کرد.

زن متهم به قتل درباره انگیزه‌اش از این جنایت به پلیس گفت: من برای پرستاری از مادربزرگ بردیا به خانه‌شان می‌رفتم. آنها وضع مالی خوبی داشتند و خانواده ما بسیار فقیر بود و نمی‌توانستم آنچه پسرم از من می‌خواست، برایش فراهم کنم. بردیا همه چیز در زندگی‌اش داشت و حتی به کلاس ورزش می‌رفت اما فرزندم با توجه به علاقه‌ای که به ورزش داشت، به خاطر فقر مالی من حسرت می‌خورد. بردیا پسر پرجنب و جوشی بود و همیشه با سر و صدا و بازی‌هایش در حیاط خانه مرا اذیت می‌کرد. از این وضع خسته شده بودم و به زندگی‌شان حسادت می‌کردم. سرانجام تصمیم به قتل بردیا گرفتم. روز حادثه او را به انباری کشاندم و هولش دادم که پس از برخورد به چارچوب فلزی در، کف انباری افتاد. بعد با روسری‌ام خفه‌اش کرده و با همان دست و پایش را بستم و به خانه‌ام بردم. لباس‌های خونی‌ام را عوض کردم. نیمه‌ شب جسد بردیا را در کیسه‌ای گذاشتم و به رودخانه انداختم.

سرهنگ احمدرضا رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به جام‌جم گفت: با دستورات ویژه سردار سیدمحمود میرفیضی ، فرمانده انتظامی استان مازندران تحقیقات شبانه‌روزی پلیس آگاهی کلاردشت برای رازگشایی از این جنایت آغاز و سرانجام این پرونده کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۶
khhgu
-
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۲
اینو فقط اعدام كنید آخه آشغال بچه پنج ساله حسادت كردن داره مثل دسته گل میموند اگه یكی بیاد بچه خودتو بكشه چه حالی میشی
بردیا
-
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۲
خدا لعنتت كنه حسود ................................
علی ازتهران
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
امان ازنداری و فقر ،مسئولین به فكر باشند
شهرام
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۱
چه پارتی داشته كه دستور دادن شبانه روز تحقیق كنید تا پیدا كنند قاتل را حالا آدم معمولی بود یك ابلاغ هم از كلانتری براش نمی بردن بدن
مادر
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۱
خاك بر سرت همون بهتر كه بمیری
علی
-
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
شیطان در قالب انسان، این زن... دروغ میگه، موضوع چیز دیگه ای هست، شاید اجیر شده بود تا قتل كند،... مخصوصا كه خانواده مقتول با كسانی نیز در اختلاف بود.
شعبون بامخ
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۱
فقر زاینده فساد و فحشا و بی ایمانی و كاهش امنیت در جامعه و ویروسی فلج كننده استعداد و اراده است.
مهرداد
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۱
مستقیم یا غیر مستقیم كسانی كه اختلاس میكنند و حقوق نجومی دارند ودر كنار همه اینها بر خورد سلیقه ای قانون در كشور در این گونه قتلها دخیل هستند. درست است اگر كسی فاصله طبقاتی دارد حق قتل ندارد اما به قول معروف ادم گرسنه دین و ایمان ندارد و دستاورد فقر چیزی نیست جز ارتكاب جرم و جنایت در اكثر موارد
كارمند مفلس
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۲
فقر نداری حسادت شاید انگیزه ای برای كشتن طفلی بیگناه باشد ایكاش مردمان دارا وقتی كسی را در منزل بكار میگیرند كمی به او توجه كنند محبت كنند اگر مشكلی در زندگی دارد سعی كنند تا رفع گردد نه اینكه زندگی مرفه شان را به انواع مختلف به رخ بكشند عقده ها روی هم تلنبار شد و ضعف عزت نفس بر ایشان مستولی گشت و این حادثه رقم خورد فرد نیازمند چه میكشد وقتی خودش در اوج نیاز مادی باشد و طرف مقابلش در اغنای كامل
فقر
-
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۱
سلام فقر و گرسنگی نه دین و ایمان میشناسد نه آدم را .... بین فقر با آدم جه بسا كارها میكند .....
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۱
خدایا خودت حفظ كن همه رو از شر حسودو بی رحم و سنگدل
بینام
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۲
چرا دارید تحت عنوان فقر، كار زشت این زن رو توجیه میكنید؟ اگه اینجوری باشه نصف مملكت باید قاتل باشن چون خیلیا زیر خط فقر هستن! كشتن یك بچه نهایت رذالت و بی رحمیه!
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
خونه و زندگی رو اتیش میزد نه كشتن بچه
ناشناس
-
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
بشنو وباورنكن این هم خیالاته
رضا
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۲
آخه یكی نیست بگه بی شعور وضع مالی خوب چه ربطی به این طفل معصوم داشته كه اینقدر بی رحمانه كشتیش
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
۰
۱
چه زن عقده ای و كثیفی خدا از سرت نگذره

نیازمندی ها