مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)؛

چراغ خانه های آسمان لیان روشن شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی خبر داد و گفت در این حادثه ۱۰ شهروند از میان دود و شعله ها نجات پیدا کردند .
کد خبر: ۹۴۱۳۸۹
نجات ۱۰ شهروند از میان شعله های آتش

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با مهر درباره جزییات این حادثه گفت : ساعت ۱۵:۰۷ عصر امروز حریق در مجتمع مسکونی در خیابان مختاری به آتش نشانی اعلام شد. با دستور ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه به همراه تشک نجات و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق در آپارتمان ۴۵ متری یک ساختمان ۴ طبقه رخ داده بود و بر اثر حریق دود تمامی طبقات را فرا گرفته بود و احتمال دودگرفتگی برای ساکنان طبقات بالاتر وجود داشت .

سخنگوی سازمان اتش نشانی تهران با اعلام اینکه به محض بازکردن تشک نجات جوان ۱۸ ساله ای از طبقات بالا روی آن پریده و سالم ماند، افزود: در مجموع ۱۰ نفر از اهالی ساختمان با تلاش آتش نشانان نجات یافته و از میان شعله های آتش و دود نجات یافتند.

ملکی گفت : دو زن دچار سوختگی د دود گرفتگی شده بودند که پس از خروج از ساختمان برای ادامه درمان تحویل اورژانس شدند. حریق نیز دقایقی بعد از نجات افراد خاموش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها