مرد جوان که در یک سناریوی هولناک زن و بچه و مادر بهترین دوستش را به قتل رسانده بود پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۵۶۴
فکر کردم دوستم به زنم نظر دارد، به سراغ زنش رفتم و ... + تصاویر


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیستم بهمن 94 به دنبال انفجار در خانه ای در خیابان سیفی گلابدره تجریش در دستور کار ماموران کلانتری دربند قرار گرفت. آتش نشانان و ماموران پلیس پس از مهار آتش به بررسی پرداختند و با جنازه دو زن و یک پسر خردسال روبه رو شدند.
در حالی که بازپرس ویژه قتل برای بررسی صحنه جرم به قربانگاه رفته بود، مرد 30 ساله ای به نام داوود هراسان وارد خانه شد و خودش را دوست صمیمی اعضای این خانواده معرفی کرد. وی گفت در حوالی میدان تجریش بودم که صدای آژیر ماشین آتش نشانی را شنیدم. ماشین را تعقیب کردم و ناباورانه دیدم به خانه دوست صمیمی ام مهدی آمده اند.
رفتارهای این مرد مشکوک بود و وی وقتی سعی داشت صحنه جنایت را به هم بزند پلیس وی را بازداشت کرد. این مرد به قتل همسر، فرزند و مادر دوست صمیمی اش مهدی اعتراف کرد.
داوود صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبدالهی و با حضور دو قاضی مستشار پای میزمحاکمه ایستاد. در این جلسه اولیای دم برای وی در خواست حکم قصاص در ملاعام را مطرح کردند.
سپس متهم پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: من و مهدی از سالها پیش با هم دوست بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم. مدتی بود من و مهدی با هم قرص هایی به نام ... مصرف می کردیم. پس از مصرف این قرص ها بود که تصور کردم مهدی به همسرم نظر دارد.


این فکر لحظه ای مرا رها نمی کرد و خواب و آرامش را از من گرفته بود تا اینکه تصمیم گرفتم این ارتباط خانوادگی را قطع کنم، اما مهدی مدام با من تماس می گرفت. به همین خاطر تصمیم گرفتم به خانه مهدی بروم و ماجرا را به همسرش بگویم. مینا مرا به داخل خانه دعوت کرد. وقتی ماجرا را به او گفتم با هم درگیر شدیم و من او را روی زمین هل دادم و سیم سشوار را دور گردنش پیچیدم تا خفه شد. النگوهای مینا را برداشتم و در خانه را بازکردم تا فرار کنم که همان لحظه در واحد روبه رویی که خانه مادر مهدی بود باز شد و حلیمه خانم از در بیرون آمد. او که مرا می شناخت از من خواست به خانه اش بروم. به او گفتم همسرم در خانه میناست و دنبال او آمده ام اما یکباره به ماجرا مشکوک شد و به سمت خانه عروسش رفت. من هم با گلدان به سرش کوبیدم و چند ضربه چاقو به او زدم. همان موقع پسر خردسال مهدی و مینا به نام علیرضا مقابل در خانه مادربزرگش آمد. تصمیم نداشتم او را بکشم. به همین خاطر در را باز کردم و به محض اینکه پسربچه وارد خانه شد او را از پشت سر گرفتم و به اتاق خواب بردم اما چون آنجا یک آینه بزرگی بود علیرضا مرا در آینه دید و من مجبور شدم او را هم با چاقو بکشم. من شیلنگ گاز را بردیم و خانه را ترک کردم.
وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: یک ساعت بعد برای از بین بردن آثار جرم به خانه مهدی برگشته بودم که با پلیس روبه رو شدم.
من هنوز هم نمی دانم فکر خیانت مهدی به من به خاطر مصرف قرص ها بود یا واقعیت داشت. من برای قصاص آماده ام و از اولیای دم می خواهم مرا حلال کنند.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
چطور دلت امد
محمد
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
عوضی بی خیال بچه میشدی
آرش
-
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
فكر كنم 100 نفر دیگه هم میومدن تو اون خونه این میكشته كلا دستش سبكه فكر كردن به قتل سه انسان واقعا ترسناكه چه برسه كه كسی انجام بده خیلی گرگ صفتی میخواد
شاكی
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
مرد حسابی سه نفر بخاطر یه خیال كشتی بعد تقاضای حلالیت داری خدا لعنتت كنه
ایرانی
-
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
حالا هر روز تلویزیون ما می گه داعش فلان كرد، داعش بهمان كرد.... بابا ما كه در جامعه خودمون هم متاسفانه از این سنگدلان فراوان داریم. مسئولین وظیفه دارند كه كاری برای این جامعه افسار گریخته كنند؛ نه اینكه یكی از حزب فلان علیه حزبی دیگر حرفی با چاشنی توهین بزند و او هم در جواب حرف های ركیك تری بزند و همینطور ...فقط به فكر جیب خودشون باشند.
ناشناس
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
رهگذر مصرف شیشه و قرص ترامادول كمتر از این نمی تواند باشد.
baset
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
چه خبره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
-
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
بی شرف پست فطرت
انسانم آرزوست
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
چه جور حیوونی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
كثافت...مرگ برات كمه
الهه نوری
-
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
فكر میكنم اخبار مهمتری از این پرونده های جنایی داخل كشور رخ داده و این روزنامه خانوادگی یا قضایی نیست
روح الله
-
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
همش از تاثیرات شبكه های ماهواره ای است به خصوص شبكه جم// مرگ بر امریكای نجس
ناشناس
-
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
خوبه سه تا قتل فجیع انجام داده بعد میگه حلالم كنید!!!!!!
دار واسش كمه باید با عذاب بمیره
بی نام
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
خیلی بیشعور و عوضی هستی قاتل
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
باید بجای تف و لعنت از روانشنان و جامعه شناسان سیستم قضایی بخوایم این جنایت رو در ازمایشگاه بررسی كنن و علت اینجور اتفاقات ریشه یابی بشه،وگرنه بازم باید شاهد و شنونده چنین اخبار دردناكی باشیم،خدا اون سه قربانی رو مورد رحمت و امرزش قرار بده،امین
احمد
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
ببخشید هر اتفاقی می افته می اندازید گردن ماهواره؟؟؟ نمی گم ماهواره بی تاثیره ولی مگه زمانی كه ماهواره نبود ما جرم و جنایت كم داشتیم. مثلا این نمونه: زنی همسرش را می كشه. گوشتش را تكه تكه می كنه و با اون قرمه سبزی درست می كنه و همه فامیل های شوهرش را دعوت می كنه....برای صرف ناهار!!!!
خب اون موقع كه ماهواره نبود

نیازمندی ها