سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به اینکه یکشنبه هفته آینده(10 مرداد) اعضای کمیسیون به سوریه سفر خواهند کرد،هدف از سفر را بررسی آخرین وضعیت سوریه،مبارزه با تروریست ها و اعلام حمایت از دولت سوریه در مقابل با تروریست ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۴۹۶۷
اعضای کمیسیون امنیت ملی یکشنبه به سوریه می روند / تشکیل مجمع عمومی فراکسیون ولایت به زودی

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه یکشنبه هفته آینده(10 مرداد) اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس به سوریه سفر خواهند کرد، گفت: سفر آقایان بروجردی و برزگر قطعی شده است و اسامی بقیه اعضا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به مراودات دیپلماسی،پارلمانی میان ایران و سوریه،هدف از سفر را بررسی آخرین وضعیت سوریه،مبارزه با تروریست ها و اعلام حمایت از دولت سوریه در مقابل با تروریست ها عنوان کرد و گفت: جزییات دیدار در سوریه متعاقبا اعلام می شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم در ادامه گفت: در کمیسیون امنیت ملی کمیته هسته ای به ریاست آقای ذوالنور و با حضور اکثریت اعضای کمیسیون تشکیل شده است که قرار است گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی در مورد برجام را آماده کند،در عین حال به این کمیته اختیار داده شده است که در صورت صلاحدید بازدیدهایی از مراکز هسته ای داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم، همچنین گفت: تا جایی که اطلاع دارم بعد از تعطیلات مجلس، مجمع عمومی فراکسیون ولایت برای تعیین اعضای هیات رییسه فراکسیون ولایت تشکیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها