پسر جوان پس از قهر با خانواده‌اش و ترک خانه در دام آدم‌ربایان میلیاردی گرفتار شد. آدم‌ربایان مدعی شدند گروگان خود را به پاکستان منتقل کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۰۳۶
آدم ربایی 15 میلیارد تومانی در تهران

به گزارش جام‌جم ، سیزدهم تیر امسال مردی با حضور در کلانتری 102 پاسداران از ربوده شدن پسر 29 ساله‌اش به نام حمیدرضا خبر داد.

شاکی به افسر بازجو گفت: پسرم چند روزی بود که با ما مشاجره داشت و می‌خواست سهمش را از کامیونی که شراکتی خریده بودیم، بدهیم. وقتی فهمید پولی ندارم به او بدهم، چهارم تیر با برداشتن مدارک و وسایلش قهر کرد و از خانه بیرون رفت. ساعت 3 بامداد سیزدهم تیر امسال، مردی ناشناس با تلفن همراه من تماس گرفت و تهدید کرد پسرم را ربوده و برای آزادی او 15 میلیون تومان پول خواست.

وی اضافه کرد: ابتدا گمان کردیم این تماس دروغ است و کسی قصد شوخی با ما را دارد. هنوز نیم ساعتی نگذشته بود که زنگ تلفن همراه همسرم به صدا در آمد، آن سوی خط صدای گریه و التماس‌های پسرمان را شنید که می‌خواست سریع‌تر پول را به مرد آدم‌ربا بپردازیم. پسرم با التماس می‌گفت او را از تهران خارج و به پاکستان منتقل کرده‌اند و در شرایط بدی به سر می‌برد.

شاکی تصریح کرد: در همین موقع صدای پسرم قطع شد و مرد دیگری با همسرم شروع به حرف زدن کرد. او تهدید می‌کرد به جای 15 میلیون تومان، اکنون باید 15 میلیارد تومان بپردازیم. مرد آدم‌ربا بدون توجه به التماس‌های ما، تهدید کرد اگر طی چند روز آینده پول درخواستی را فراهم نکنیم، پسرمان را خواهد کشت و حتی جسدش را هم به ما تحویل نمی‌دهد.

در این مرحله ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این که معلوم شد آخرین افرادی که با جوان ربوده شده، ملاقات داشته‌اند، دختری دانشجو و یکی از دوستان پسر جوان بوده‌اند. به این ترتیب این دو نفر به عنوان مظنونان پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

ابتدا دختر جوان به پلیس آگاهی منتقل شد و به افسر بازجو گفت: من و حمیدرضا چند سالی بود که با هم دوست بودیم حتی خانواده‌ام نیز او را می‌شناختند. زمانی که با خانواده‌اش دعوا کرده و به حالت قهر خانه‌شان را ترک کرد، به خانه ما آمد و پنج روز مهمان ما بود. پس از آن گفت که با دوستش قرار ملاقات دارد. با عجله وسایلش را جمع کرد و از خانه‌مان رفت و حتی تلفن‌هایم را پاسخ نداد.

در ادامه تحقیقات ماموران روز دوشنبه دوست «حمیدرضا» را شناسایی و دستگیر کردند.

وی روز سه‌شنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس مرشدلو گفت: چندی پیش از طریق یکی ازدوستانم با حمیدرضا آشنا شدم و اکثر مواقع به فشم می‌رفتیم. روزی که گفته می‌شود حمیدرضا ربوده شده، قرار بود سراغم بیاید و دو نفری به فشم برویم که نیامد و تلفن همراهش هم خاموش بود. سراغش را از خانواده‌اش گرفتم که پس از چند روز گفتند وی ربوده شده است. فایل صدای آدم‌رباها را خواهر حمیدرضا برایم ارسال کرد. از سرنوشت او بی‌خبرم و در ماجرای این آدم‌ربایی نقشی ندارم.

با دستور قضایی بازپرس مرشدلو تحقیقات کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این پرونده آدم‌ربایی و دستگیری ربایندگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها